From Paris with Love. Paris Hilton wystąpiła w kampanii marki Karl Lagerfeld

Karl był prawdziwym oryginałem – odważnym, ikonicznym, wyprzedzającym swoje czasy. Zawsze podziwiałam jego buntowniczego ducha – mówi Paris Hilton o Karlu Lagerfeldzie. Gwiazda wystąpiła w kampanii „From Paris with Love” marki KARL LAGERFELD na sezon jesień–zima 2025. Kolekcję można już kupić na Answear.com.
– Karl Lagerfeld od zawsze stanowił dla mnie modową inspirację. Był ikoną i innowatorem – mówi Paris Hilton, która połączyła siły z marką KARL LAGERFELD, występując w kampanii „From Paris with Love na sezon jesień–zima 2025. Sama Paris, idolka milenialsów, królowa epoki Y2K, jedna z najbardziej wpływowych kobiet na świecie, została obdarzona charyzmą tak jak legendarny kreator. Silne osobowości, niezależne myślenie, niepowtarzalny styl – Karl i Paris stali się popkulturowymi fenomenami.
Teraz Paris spotkała się z marką KARL LAGERFELD na planie kampanii, by pogodzić jej paryskie korzenie z jej własną bezkompromisową estetyką. Kojarzona z błyskiem, blichtrem i różem Hilton przechodzi metamorfozę, przeobrażając się w wyrafinowaną paryżankę.
– Paris jest globalną ikoną i bizneswoman. Jej współpraca z marką założoną przez Karla wydaje się jednocześnie zaskakująca i całkowicie autentyczna – mówi Pier Paolo Righi, prezes zarządu KARL LAGERFELD.

Kolekcję na sezon jesień–zima 2025 zaprojektował Hun Kim, który pełni dziś rolę dyrektora kreatywnego marki. – Kreatywne dziedzictwo Karla stanowi oś naszej pracy. Jego charakterystyczny styl, jego wizjonerstwo, jego przepastne archiwa nieustannie dostarczają nam inspiracji – tłumaczy projektant.
Na potrzeby tej kolekcji stworzył ubrania uosabiające współczesną elegancję z nutką awangardy, paryskiego szyku i glamouru, którym emanuje Paris Hilton. Perfekcyjne kroje, ponadczasowa czerń i wyrafinowane detale tworzą kolekcję godną ikony.

Wśród dodatków z kolekcji wyróżniają się akcesoria zdobione K/Autograph. Odręczne inicjały Karla Lagerfelda – skreślone pewną ręką, płynne i proste zarazem – wykorzystywano jako logo marki w latach 80. XX wieku. W 2021 roku inicjał powrócił, by zdobić torebki, które zdążyły już osiągnąć status it-bags. Czarna kopertówka w rozmiarze XL ze skóry wytłaczanej we wzór krokodyla pozwala zacierać granice między modą codzienną a wieczorową. Do wielofunkcyjnych torebek należy także kuferek z inicjałem. Łącząc walory praktyczne z luksusowym wykończeniem, wyróżnia się długim paskiem i krótką rączką, które umożliwiają noszenie go na wiele sposobów.
Modne torebki Paris Hilton nosi na zdjęciach Chrisa Collsa z kampanii „From Paris with Love”. Ikoniczne it-bags zestawia z ulubionymi ubraniami z kolekcji jesień–zima 2025. – Trudno mi wybrać jeden ulubiony element. Waham się między garniturem w stylu power dressing i marynarką z rękawami obszytymi sztucznym futerkiem. Gdybym musiała decydować, wybrałabym ten power suit. Co oznacza dla mnie power dressing? Gdy czujesz się jak najbardziej pewna siebie wersja ciebie – tłumaczy Paris Hilton. W kolekcji znalazły się także białe koszule noszone z czarnym krawatem – dokładnie tak, jak lubił Karl, czarne spodnie od garnituru, sztuczne futerko czy kozaki z szeroką cholewką. Na czarno-białych fotografiach utrzymanych w charakterystycznej dla Karla wysmakowanej estetyce Paris staje się nowym wcieleniem Karla. Platynowe włosy, ciemne okulary przeciwsłoneczne, skórzane rękawiczki – Hilton bawi się swoim wizerunkiem, nawiązując do ikonicznego looku Lagerfelda.

Gwiazda zdecydowała się na udział w kampanii z nieustającego podziwu dla Karla Lagerfelda, jego marki i jego dziedzictwa. – Tworzył swój świat na swoich zasadach. Ta energia ze mną rezonuje – mówi Paris, która zawsze podąża własną drogą. W latach 2000. zachwycała ekstrawaganckim sposobem bycia, dziś wiedzie spokojne życie żony, matki i kobiety sukcesu. Nie zatraciła jednak odwagi – jej styl wciąż wyznacza trendy.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.