
Magda Butrym po raz pierwszy pojawiła się w prestiżowym rankingu BOF500 – zestawieniu najbardziej wpływowych osób branży mody, liderów kreatywności i biznesu, które co roku przygotowuje magazyn „Business of Fashion”. To kolejne międzynarodowe wyróżnienie dla polskiej projektantki, która świętowała niedawno dziesięciolecie autorskiej marki oraz zaprojektowała limitowaną kolekcję dla H&M.
Magda Butrym z wyróżnieniem w prestiżowym rankingu BOF500. Polska projektantka po raz pierwszy pojawiła się w zestawieniu przygotowywanym dorocznie przez magazyn „Business of Fashion”, gromadzącym najbardziej wpływowe postaci świata mody – osoby, których pomysły wychodzą poza schemat i których zarówno kreatywne, jak biznesowe poczynania najbardziej definiują kształt branży i tym samym wpływają na jej przyszłość.

Obecność w rankingu BOF500 to kolejny międzynarodowy sukces Magdy Butrym
To kolejny międzynarodowy sukces Butrym, która niedawno świętowała jubileusz dziesięciolecia autorskiego brandu. Ambasadorka „słowiańskiego romantyzmu”, jak sama lubi mówić o swojej estetyce, tylko w tym roku zadebiutowała pokazem na paryskim tygodniu mody oraz stworzyła przebojową kolekcję dla H&M. Projekty z tej limitowanej linii trafiły do sklepów na całym świecie.
Butrym przez lata skutecznie ugruntowywała swoją pozycję w branży, przekształcając swój brand z niszowego, lokalnego konceptu w projekt o iście globalnym zasięgu. Nie zatraciła przy tym jego charakteru i pozostała wierna ulubionej estetyce pokazując, że polski folklor i rzemiosło mogą być inspiracją do tworzenia wyrafinowanej mody, oraz używając ich do redefiniowania tradycyjnej kobiecości i realizowania nowoczesnej idei luksusu.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.