Znaleziono 0 artykułów
03.10.2025
Artykuł partnerski

Jak New Balance rozgrzał Warszawę w weekend maratonu

03.10.2025
Shake Out Run zorganizowany przez New Balance rozgrzał biegaczy i biegaczki przed maratonem (Fot. materiały prasowe)

To nie był zwykły weekend w Warszawie. 47. Nationale-Nederlanden Maraton Warszawski przyciągnął tysiące uczestników i kibiców, a marka New Balance jako Oficjalny Sponsor Techniczny sprawiła, że wydarzenie zyskało wyjątkową oprawę.

Biegacze z całej Polski przyjechali do Warszawy, żeby razem przeżyć coś więcej niż maraton. Spotkania, Community Shake Out Run, wspólne śniadanie i energia udowodniły, że kiedy społeczności łączą siły, bieganie nabiera zupełnie nowego znaczenia. A New Balance przypomniał, że w kampanii Run Your Way chodzi o to, by biegać na własnych zasadach.

W sobotni poranek stolica wypełniła się energią biegowych społeczności z całej Polski. W kultowej Charlotte Bouillon w pobliżu warszawskiej Palmy spotkały się m.in. wszystkie grupy, z którymi New Balance współpracował w ramach cyklu Rebel Community Tour. Choć na co dzień działają w innych miastach, w maratoński weekend połączyły siły, żeby wspólnie celebrować pasję do biegania. Shake Out Run – pięciokilometrowy bieg rozgrzewkowy – był kulminacją tego cyklu.  Był nie tylko okazją do rozruchu przed startem, ale też do integracji, wymiany doświadczeń i zwykłej radości ze spotkania. Po biegu w Charlotte Bouillon czekały śniadanie, kawa, DJ Set i stacja do tworzenia banerów. 

Jeszcze przed startem maratonu dla biegaczy przygotowano atrakcje w butikach New Balance w stolicy. W piątek i sobotę odwiedzający mogli nie tylko skorzystać ze specjalnych ofert, ale też spersonalizować swoje buty i ubrania. Z kolei w Strefie EXPO biegacze mogli porozmawiać z rekordzistą Polski w maratonie, Henrykiem Szostem, i przetestować premierowe modele Rebel v5 oraz SuperComp Elite v5.


Niedziela przyniosła kulminację sportowych emocji – start 47. Maratonu Warszawskiego i Warszawskiej Dychy. Kibice, pełni energii po sobotnich spotkaniach, stworzyli atmosferę, która uczyniła to wydarzenie wyjątkowym. 

Trzy dni pełne sportu, energii i inspiracji udowodniły, że maraton to nie tylko bieg. Dzięki New Balance i kampanii Run Your Way Warszawa pokazała, że bieganie to przede wszystkim wyraz wolności i pasji, którą najlepiej dzielić z innymi.

Redakcja Vogue.pl
  1. Styl życia
  2. Społeczeństwo
  3. Jak New Balance rozgrzał Warszawę w weekend maratonu
Proszę czekać..
Zamknij