Znaleziono 0 artykułów
06.12.2020

Polskie marki sportowe, które warto znać

06.12.2020
(Fot. Materiały prasowe)

Legginsy, które założymy do kozaków i oversize’owej marynarki. Bluza do wieczornego joggingu i top stworzony z myślą o jodze. Wybraliśmy pięć polskich marek, których sportowe projekty sprawdzą się nie tylko na macie.

This is Commitment: Piękny porządek

(Fot. Materiały prasowe)

– Nasze główne hasło to „Piękny porządek”. Namawiamy klientki do ładu estetycznego, który nastraja nas do robienia pożytecznych rzeczy, takich jak regularne ćwiczenia – powiedziała w rozmowie z Vogue.pl Monika Kapłan, założycielka marki This is Commitment. To pierwszy polski start-up jogowy, który ubrania i dodatki tworzy z myślą zarówno o sali gimnastycznej, jak i codziennym życiu. Dlatego w ofercie marki znajdziemy legginsy, sportowe staniki, T-shirty, ale również swetry z wełny merino, sukienki, torebki, spodnie dresowe i bluzy czy jedwabne przepaski na oczy. Nową kampanią marka udowadnia, że aktywność fizyczna jest dla wszystkich, niezależnie od wieku. Jej gwiazdą została 68-letnia Irena Wielocha. 

Glam Fighters: Siła jest kobietą

(Fot. Materiały prasowe)

Marka Glam Fighters powstała z miłości do sportów walki oraz mody. Hasło „Siła jest kobietą” przyświeca marce, która niedawno zaprezentowała pierwszą kolekcję ubrań projektu Karoliny Siarkowicz. Utrzymane w odcieniach czerni i bieli, minimalistyczne projekty przyciągają uwagę geometrycznymi formami i białymi szwami. Legginsy, spodnie dresowe, tank topy czy krótkie T-shirty sprawdzą się w sportach walki, ale również na zajęciach fitness czy siłowni. Z kolei krótka bluza Neva czy bawełniane body z łatwością uzupełnią codzienną stylizację.

NAGO: Baza garderoby

(Fot. Materiały prasowe)

Działająca w zgodzie z ideą zero waste marka NAGO wie, jak przekonać do siebie klientki. Ich ubrania projektowane tylko z ekologicznych materiałów stanowią bazę garderoby, której elementy można ze sobą dowolnie miksować. Ale oferta NAGO to nie tylko minimalistyczne sukienki, spodnie, wełniane swetry, topy czy T-shirty. Wywodzący się z platformy Showroom.pl właściciele marki projektują kompleksowo, dbając o to, aby ubrania były uniwersalne. W wygodnych legginsach, prążkowanych topach, kolarkach i T-shirtach możemy wylegiwać się na kanapie, uprawiać poranny jogging czy relaksować się na macie.

Femi Stories: Pozytywna energia

(Fot. Materiały prasowe)

Projekty Femi Stories przeznaczono dla aktywnych kobiet, które nie boją się wyróżnić z tłumu. Wyraziste wzory i intensywne kolory znajdziemy na bluzach, spodniach dresowych, piankach, a także odzieży przeznaczonej do ćwiczeń. Femi Stories powstało z miłości do snowboardu i surfingu. Założona 15 lat temu przez Anitę i Kamilę Nawarkiewicz marka jest jak zastrzyk pozytywnej energii. W ofercie Femi Stories oprócz legginsów, staników czy szortów znajdziemy także maty do jogi w równie fantazyjne wzory.

MUUV: Funkcjonalna klasyka

(Fot. Materiały prasowe)

Surferskich inspiracji nie brakuje też w projektach MUUV. Utrzymane w stonowanej kolorystyce czerni, beżu czy szarości to kwintesencja wygody i ponadczasowego stylu. Projektantki marki nie podążają za nieustannie zmieniającymi się trendami. Inwestują w jakość i klasykę. Nie idą też na kompromisy, jeśli chodzi o materiały, które produkują na zamówienie. W najnowszej kolekcji marki „What if” królują oversizeowe spodnie i bluzy dresowe, sukienki, kolarki, sportowy biustonosz, legginsy czy szorty. Tworzone z myślą o codzienności, nie tylko tej sportowej.

Redakcja Vogue.pl
Proszę czekać..
Zamknij