Znaleziono 0 artykułów
17.09.2018

Miinto – skandynawska platforma sprzedaży online otwiera się Polsce

17.09.2018
(Fot. Materiały prasowe)

Oprócz 150 skandynawskich marek na platformie pojawiły się także kolekcje polskich projektantów.

Duński projekt Miinto powstał prawie 10 lat temu, gdy dwóch przyjaciół, Konrad Kierklo i Mike Radoor, uznało, że niepowtarzalne i niszowe ubrania, które lubili nosić, są zbyt trudno dostępne. Marki miały bowiem butiki w innych miastach albo w miejscach, do których trudno było dotrzeć. Platforma online, która miałaby połączyć wszystkie te wyselekcjonowane marki, okazała się więc być świetnym pomysłem.

(Fot. Materiały prasowe)


Od tego czasu przyjacielski projekt rozrósł się do rozmiaru międzynarodowego sklepu dostępnego w Danii, Szwecji, Norwegii, Holandii, Szwajcarii, Belgii, a teraz również w Polsce. W Miinto można znaleźć ubrania i dodatki dla kobiet, mężczyzn i dzieci, a także akcesoria wyposażenia wnętrz. Na liście marek znalazły się Ganni, Custommade, Rockandblue, Mos Mosh, KOMONO, Vissevasse, UCON, Minimum czy RAVN, a od niedawna także polskie – Łukasz Jemioł, Diligent Clothes, czy selekcja warszawskiego concept store'u Collage.

(Fot. Materiały prasowe)

 

Basia Czyżewska
Proszę czekać..
Zamknij