Znaleziono 0 artykułów
03.10.2018

Spojrzenie w 3D

Kristen Stewart w kampanii Chanel 2018 Eyes Collection (Fot. Materiały prasowe Chanel)

Natychmiastowy efekt pogrubionych rzęs jeszcze nigdy nie był tak łatwy do osiągnięcia. Wszystko dzięki nowej kolekcji produktów do makijażu oczu Chanel i maskarze, która stanie się waszą najlepszą przyjaciółką.

– Kontakt wzrokowy to najbliższa forma kontaktu z drugą osobą, bez dotykania jej – mówi Kristen Stewart ambasadorka marki Chanel. – Oczy to najbardziej szczera część nas – dodaje po chwili aktorka w wideo promującym nowości beauty francuskiego domu mody. 

Maskara Le Volume Révolution de Chanel (Fot. Materiały prasowe Chanel)

W najnowszej kampanii produktów do makijażu oczu Chanel 2018 Eyes Collection Lucia Pica czerpała inspiracje z magii nocy, która jest symbolem nieskrępowanej wolności. Global Creative Designer Makijażu i Koloru Chanel oprócz cieni do powiek i kredek proponuje rewolucyjny tusz do rzęs w odcieniu głębokiej czerni. Zapewniająca ekstremalne pogrubienie swoje niezwykłe właściwości zawdzięcza szczoteczce wydrukowanej w technice 3D.

Produkcja szczoteczki maskary Le Volume Révolution de Chanel (Fot. Materiały prasowe Chanel)

Innowacyjna technologia, którą wykorzystano do stworzenia przełomowego designu, została opatentowana przez francuski dom mody. Skomplikowany proces powstawania szczoteczki obejmuje m.in etap przygotowania polimerowej powłoki, a także jej laserową obróbkę. Powstałe modele są ostatecznie czyszczone specjalną techniką, która pozostaje tajemnicą marki. Kontrola jakości i testy mechaniczne to już ostatni etap tworzenia maskary Le Volume Révolution de Chanel, która dzięki prowitaminie wzmacnia nasze rzęsy z każdą aplikacją.

Jak więc stworzyć spojrzenie, które hipnotyzuje? Struktura plastra miodu zastosowana w produkcie pozwala nabrać jego idealną ilość, która już przy pierwszym pociągnięciu pięknie uwalnia się na rzęsach. Efekt? Perfekcyjny makijaż na jesień!

Produkcja szczoteczki maskary Le Volume Révolution de Chanel (Fot. Materiały prasowe Chanel)

 

Katarzyna Pietrewicz-Żero
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę