Znaleziono 0 artykułów
18.08.2025
Artykuł partnerski

Polska marka celebruje dolce vita limitowaną kolekcją w odcieniach spritza

Fot. materiały prasowe

Włoska kultura aperitivo wymaga nie tylko odpowiedniej oprawy, lecz także stylizacji. Ta ostatnia nie zawsze musi być elegancka i pieczołowicie dopracowana, czasem nawet lepiej, gdy hołduje wakacyjnemu luzowi i nonszalancji, urzeka lekkością, frywolnością i zalotnością. Kapsułowa kolekcja „Spritz Season” marki She is Sunday to kolejna odsłona interpretacji włoskiego dolce vita. Linia doskonale oddaje klimat beztroski i swobody, jaką kojarzymy z tamtejszym latem.

Kolorowe obrazki dokumentujące błogie włoskie wakacje nieustannie zalewają nasz instagramowy feed i sprawiają, że nawet jeśli właśnie wróciliśmy z urlopu, marzymy o wypoczynku w klimacie dolce vita. A nawet dolce far niente, bo tutaj chodzi o relaks i luz, swobodę i beztroskę. To rozpalone słońcem, ciepłe kolory, przyjemna morska bryza, długie, gorące wieczory i płynąca z prostych chwil radość. To wyjątkowa, bo tworzona w nurcie stylowej nonszalancji moda, i wspaniałe smaki: włoskie przekąski i spritze (w tym kultowe włoskie koktajle), które w dzień gaszą pragnienie, a po południu stają się centralnym punktem klasycznie włoskiego aperitivo.

Fot. materiały prasowe
Fot. materiały prasowe

She is Sunday nową kolekcją kapsułową celebruje wakacyjny luz

Do Włoch w tym sezonie ścieżki inspiracji zaprowadziły markę She is Sunday, która w kolekcji „Spritz Season” nie tylko celebruje klimat włoskich wakacji, lecz także umacnia połączenie między własną, pełną swobody i uśmiechu estetyką a atmosferą tamtejszego dolce vita. Punktem wyjścia stało się hasło marki „Ciao”, które tym razem wybrzmiewa pod postacią „Ciao Spritz”, symbolizując tym samym zaproszenie do wakacyjnej zabawy i celebracji dobrego czasu. 

W limitowanej kolekcji marki She is Sunday polska moda przeplata się z włoskim smakiem. Marka pozostaje wierna flagowym fasonom i elementom, a także swojemu etosowi, jednocześnie podkręcając je solidną dawką koloru i dodając im jeszcze więcej energii. Kolorystycznie na pierwszy plan wysuwa się słoneczny i soczysty odcień pomarańczy, błyskawicznie przywołujący wspomnienia o słodkim i orzeźwiającym włoskim koktajlu. 

Fot. materiały prasowe

Biało-pomarańczowe są w niej nie tylko T-shirty – wakacyjne odcienie występują także na bluzach, czapkach z daszkiem oraz torbach. Wszystkie stworzono tak, by odpowiadały wygodzie i nonszalancji, sprawdzały się w rozmaitych stylizacjach, a po wakacjach zachowywały letni klimat i stawały się częścią eklektycznych przejściowych looków. Różnorodność pojawia się też wśród napisów, ponieważ oprócz hasła „Ciao Spritz” projekty zdobią też napisy „Spritz Amici Felici” oraz „Spritz Sole Amore”, będący wariacją na temat znanego i lubianego sloganu „Pizza Pasta Amore”.


Kroje w duchu dolce vita

Słowa nie są przy tym jedynym narzędziem w kolekcji She is Sunday, które pomaga uchwycić esencję włoskich dni. Sprzyjają temu też kroje: kolorowe koszulki można łączyć z modnymi rybaczkami albo dzianinowymi mikroszortami, z kolei bluzy idealnie parują się ze zwiewnymi sukienkami na ramiączkach bądź narzucone na kostium kąpielowy po wieczornym pływaniu. Na uwagę zasługuje też utrzymana w kolorach klasycznego spritza torba, która pomieści zarówno plażowe, jak i miejskie niezbędniki.

Nowa kolekcja She is Sunday to wspaniała celebracja letniej beztroski, a przy tym ukłon w kierunku tego, co klientki marki kochają w niej najbardziej. Sam brand nazywa tę kolekcję „recepturą na potrójnie włoskie wakacje wypełnione smakiem, dobrym towarzystwem i wspaniałym nastrojem”. Z myślą o nich marka reinterpretuje swój flagowy, niewymuszony styl, w którym mody nie traktuje się przesadnie serio.

Fot. materiały prasowe

Nowa kapsułowa kolekcja, stare sprawdzone zasady

Zalotna, nieco zawadiacka estetyka nie oznacza jednak rezygnacji z etosu, na którym zbudowano She is Sunday. Jest tu miejsce i na ponadczasowy design, i na wysoką jakość, i na stosowanie zasad zrównoważonego rozwoju. Luz i radość nie wykluczają dbania o planetę, nie wymuszają też rezygnacji ze świadomej, przemyślanej i, przede wszystkim, lokalnej produkcji. To coś, na co założycielki marki – Karolina Miko i jej mama Mariola Rutkowska – spoglądają ze szczególną czułością i na czym przy tworzeniu każdej kolekcji wyjątkowo im zależy. Jak same deklarują, tworzą modę „dla podróżniczek z sercem pełnym marzeń”. 

Ich wyjątkowa wspólna wizja nie tylko zjednała im solidne grono wiernych fanek, lecz także pozwoliła na zbudowanie wokół marki społeczności kobiet. Podobnie jak założycielki, wierzą one w kreatywność i modę tworzoną z fantazji, doceniają ponadczasową jakość, a w ubiorze upatrują sposobu na podkreślenie osobowości i narzędzia do przyjemniejszego spędzania czasu. Dlatego, mimo że kapsułowa kolekcja powstała z miłości do włoskiej beztroski, tak samo dobrze smakuje i tak samo doskonale nosi się bez względu na lokalizację. 

Może jej radość i kolor pozwolą obudzić uśpione w tym roku polskie lato?


Kolecja „Ciao Spritz” jest dostępna w stacjonarnym sklepie marki oraz na sheissunday.com. Pełna odsłona kolekcji jest przeznaczona dla osób pełnoletnich. #pijodpowiedzialnie

Michalina Murawska
Vogue Polska
Treść dostępna dla osób pełnoletnich

Czy masz ukończone 18 lub więcej lat?

  1. Moda
  2. Premiery
  3. Polska marka celebruje dolce vita limitowaną kolekcją w odcieniach spritza
Proszę czekać..
Zamknij