Znaleziono 0 artykułów
08.02.2019

Vogue Festiwal: Królowe Instagrama

08.02.2019
Jessica Mercedes Kirschner podczas tygodnia mody w Paryżu (Fot. Christian Vierig, Getty Images)

16 lutego, podczas panelu zorganizowanego w ramach Vogue Festiwal, dyrektor działu Digital „Vogue Polska” Hanna Rydlewska poprowadzi rozmowę z tymi, dla których świat mediów społecznościowych nie ma tajemnic. Kim są czołowe influencerki? Jaka jest ich strategia komunikacji z odbiorcami? Na te i inne pytania będą starały się odpowiedzieć: Jessica Mercedes Kirschner, Gosia Boy, Alice Zielasko, Horkruks, Harel, Joanna Kuchta i Karolina Gruszecka. Dziś przedstawiamy nasze panelistki.

Jessica Mercedes Kirschner

Jessica Mercedes Kirschner podczas tygodnia mody w Paryżu (Fot. Matthew Sperzel, Getty Images)

Dziewczyna, która wszystko, czego się dotknie, zamienia w złoto. W polskiej blogosferze jest obecna od prawie dziesięciu lat, od początku w ścisłej czołówce. Zaczynała od fotobloga, dziś jest jedną z najbardziej liczących się influencerek. Jej konto na Instagramie śledzi niemal milion followersów, a profil na Facebooku obserwuje prawie 260 tysięcy osób. Social media Jessiki to przykład, jak z pasji uczynić sposób na życie i sukces. Jako pierwsza w Polsce swojego bloga przekształciła w prężnie działający serwis, zatrudniający kilka osób. W 2016 roku została wybrana Kobietą Roku Glamour i zdobyła nagrodę Ikona Stylu Elle Style Awards. Swoją ogromną międzynarodową popularność Jessica przekuła w spektakularny sukces biznesowy. Kobiety najpierw oszalały na punkcie kostiumów kąpielowych jej marki Moiess Swimwear – pierwsza partia wyprzedała się w zaledwie kilku minut od uruchomienia sklepu online. Od niedawna można też kupować sukienki i koszule Veclaim, autorskiego konceptu Jessiki.

Gosia Boy

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Coat season ⏳ @balenciaga

Post udostępniony przez Gosia Boy (@gosiaboy)

Dziennikarka i influencerka. Jej strona gosiaboy.com to synonim wysokiej jakości przekazu i wiedzy o branży. Pracę w redakcji jednego z największych portali Gosia zamieniła na własny biznes i udowodniła, że warto podążać za marzeniami. Dziś jej profil na Instagramie obserwuje niemal 90 tysięcy osób. Sukces zawdzięcza autentyczności i pogłębionym treściom, które przyciągają coraz więcej obserwujących i zapewniają uznanie w środowisku. Wideowywiady Small Talk z osobistościami takimi jak Anja Rubik czy Kelly Osbourne były cytowane przez wiele portali i zapewniły cyklowi rzesze fanów. Gosiaboy.com to nie tylko moda, ale też inspiracje i porady z zakresu urody, zdrowia, aktywnego stylu życia oraz kariery i motywacji na przykładzie kobiet sukcesu. Gosia jest dwukrotną laureatką plebiscytu Modne Kreacje – w kategoriach Portal Modowy Roku i Blog Roku. Na swoim koncie ma współpracę z takimi markami jak Louis Vuitton, Chanel, Omega, YSL, Longchamp, Chloé, Armani Beauty czy Dior.

Alice Zielasko

Alice Zielasko podczas tygodnia mody w Paryżu (Fot. East News)
Alice Zielasko podczas tygodnia mody w Londynie ( Fot. Christian Vierig, Getty Images)

Mieszkająca w Londynie autorka bloga Alicepoint.com jest wymieniana w zagranicznych prestiżowych rankingach najlepszych blogerów świata. W Polsce była jedną z pionierek modowej blogosfery. Odkąd wyjechała do Anglii, Alice gości na najważniejszych tygodniach mody i jest reprezentowana przez międzynarodowe agencje. Jej relacje z pokazów są publikowane przez zagraniczne portale. Alice współpracowała z takimi gigantami świata mody jak Louis Vuitton, Prada czy Marc Jacobs. Bezbłędnie łączy elegancję ze streetowymi trendami i trzyma rękę na modowym pulsie. Jej profil na Instagramie śledzi blisko 50 tysięcy osób. Blog Alicepoint.com sukces zawdzięcza nie tylko niebanalnemu bezbłędnemu stylowi Alice, ale też świetnym zdjęciom.

Horkruks

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Yesterday

Post udostępniony przez Laura Matuszczyk (@horkruks)

Jedno z najgorętszych nazwisk Internetu. Potrafi sprawić, że nawet prosty T-shirt wygląda ultraseksownie. Ma też bezbłędne wyczucie trendów, które często wyprzedza. Horkruks, czyli Laura Matuszczyk, z niszowej idolki niewielkiej grupy dziewczyn przeszła do mainstreamu i dziś jej profil na Instagramie obserwuje blisko 120 tysięcy osób. Popularność zawdzięcza nie tylko zjawiskowej urodzie i modowemu instynktowi, ale też współpracy z MISBHV. Laura przyciąga fanów estetyką – niezwykle kobiecą, uwodzicielską, zmysłową, śmiało eksponującą atuty. Wie, jak reinterpretować modowe klasyki, znakiem rozpoznawczym jej stylu jest minimalizm z dużą dawką seksapilu.

Harel

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Nie znajdziecie ich w telewizjach śniadaniowych ani na okładkach magazynów. Chociaż według mnie spokojnie mogliby się tam znaleźć, bo reprezentują o wiele więcej niż niejedna lepiej znana marka. Jeśli obserwujecie Harel, z pewnością będziecie pamiętać @gaubrand i moje spotkanie z nimi w Gdyni. Wówczas temat zszedł na wędzoną herbatę i torfową whisky. Choć rozmawialiśmy o odpowiedzialnej modzie, chyba wszyscy stwierdziliśmy, że to rzecz oczywista. A przecież wcale nie i jeszcze długo nie! GAU to rzeczy bardzo proste i bardzo fair. Powstają z polskiej (!) organicznej bawełny, są szyte lokalnie w ludzkich, przyzwoitych warunkach za ludzkie, przyzwoite pieniądze. Wykroje podążają za „less waste”, więc odrzut materiału jest minimalny. Ponadto marka wspiera osoby potrzebujące, przekazując niesprzedane ubrania fundacjom wspierającym osoby niepełnosprawne czy domy samotnej matki. Zatem jeśli będziecie szukać kolejnej idealnej białej koszulki, zajrzyjcie do nich koniecznie! Miłego wtorku i wracamy do pracy, prawda? Bo musimy? Ale lubimy 😉. P.S. Do 15 lutego na hasło HAREL obowiązuje 20% zniżki na wszystkie nieprzecenione rzeczy w sklepie internetowym. Jakby ktoś chciał coś kupić 😉

Post udostępniony przez Harel (@harelblog)

Plakat Vogue Festiwal  (Fot. Materiały prasowe)

Niezależna, bezkompromisowa ambasadorka dobrej mody. Sukces zawdzięcza jej wiele polskich marek, które z pasją wyszukuje i promuje. Ewa Kowalewska-Kondrat, znana jako Harel, z zawodu jest muzykiem. O modzie, swojej drugiej pasji, pisze szczerze i subiektywnie – na blogu, ale też w magazynach drukowanych i online. Jej felietony można czytać na Vogue.pl. Social media prowadzi tak, jak pisze – niezależnie. Zniknęła z Facebooka, na Instagramie rzadko używa hasztagów. W świecie mody wyróżnia się wielkim dystansem, nie boi się trudnych tematów, również osobistych. Fani kochają ją za szczerość, wysoki poziom wpisów i artykułów, zaangażowanie i humor. Pisze i fotografuje tylko to, co jej się podoba i w co wierzy. Na jej stronie i w mediach społecznościowych próżno szukać kupionych postów i opłaconych followersów czy sponsorowanych sesji zdjęciowych. Jest natomiast istna skarbnica inspiracji – nie tylko modowych.

Joanna Kuchta

Joanna Kuchta ( Fot. Tim Whitby/BFC, Getty Images)

Fotomodelka, która nazywa się polską księżniczką. Prawdziwy fenomen. Jej Instagram podbił świat. Mieszkająca w Londynie 22-letnia Polka może się pochwalić ponad 1,1 miliona followersów. To więcej niż Anja Rubik. Na taki wynik Joanna zapracowała sobie zdjęciami, które, choć naturalne, mają w sobie sporą dawkę seksapilu. Tak dużą, że zdarzało się, że Instagram usuwał co odważniejsze fotki, na których Joanna pokazywała zbyt wiele. A ma co pokazywać, bo może się poszczycić zjawiskową urodą. Uwagę zwraca również jej charakterystyczny styl – słodkie, „lolitkowate” stylizacje z dużą ilością pasteli i brokatu. Kontrowersje wokół odważnych stylizacji tylko przysporzyły Joannie kolejnych obserwujących i naśladowczyń jej dziewczęcego stylu. Jej posty na Instagramie, na których pokazuje swoje stylizacje, ulubione miejsca i codzienne życie, zdobywają po kilkadziesiąt tysięcy polubień.

Karolina Gruszecka

Karolina Gruszecka (Fot. Asia Typek)

Szefowa stylistów „Vogue Polska”. Pracę w branży mody zaczynała jako asystentka 12 lat temu, dziś może się poszczycić bogatym portfolio i współpracą z licznymi największymi markami i topowymi fotografami. Już sama praca, której Karolinie zazdrości wielu, byłaby świetnym materiałem na instagramowe konto. Ale ona dzieli się nie tylko sesjami zdjęciowymi i spotkaniami, w których uczestniczy jako stylistka. Pokazuje też podróże – te zawodowe, ale też prywatne, ulubione miejsca w Warszawie, spotkania z rodziną i przyjaciółmi, swoje piękne, urządzone ze smakiem i wyczuciem stylu mieszkanie. Wszystko to sprawia, że obserwowane przez prawie 43 tysiące osób instagramowe konto Karli jest niewyczerpanym źródłem inspiracji.

 

„Siła influencerów”

Prowadząca: Hanna Rydlewska

Uczestnicy: Jessica Mercedes Kirschner, Gosia Boy, Alice Zielasko, Horkruks, Harel, Joanna Kuchta, Karolina Gruszecka

Sobota, 16 lutego, godzina 15.00

Miejsce: Kinoteka, sala 7

Partnerem głównym Vogue Polska Festiwal jest Audi.

Szczegółowy program festiwalu: https://www.vogue.pl/a/program-vogue-festiwal

Natalia Jeziorek
Proszę czekać..
Zamknij