
Topestetic łączy siły z amerykańską marką Image Skincare, by inspirować do świadomej pielęgnacji. W przestrzeniach warszawskiej restauracji The Eatery, 4 czerwca odbyło się wyjątkowe spotkanie. W kameralnej atmosferze dziennikarze oraz influcencerzy mogli nie tylko wysłuchać ekspertów, ale również przetestować premierowe produkty Image Skincare.
Motywem przewodnim inicjatywy stworzonej wspólnie przez marki Topestetic oraz Image Skincare była rola retinolu, antyoksydantów oraz fotoprotekcji w codziennej pielęgnacji. W rolę prowadzących wcieliły się dr Alicja Śliwowska, Dorota Kornaszewska oraz Natalia Dutkiewicz, które podzieliły się praktycznymi wskazówkami i omówiły działanie najważniejszych składników aktywnych. Nie obyło się również bez sprawdzenia teorii w praktyce. Podczas części warsztatowej uczestnicy mieli okazję przetestować kultowe produkty Image Skincare – poznać ich konsystencje, zapach, a przede wszystkim działanie.


Największe emocje wzbudziła jednak premiera linii AGELESS+ Retinol, stworzona z myślą o skórze z oznakami starzenia, przebarwieniami i utratą jędrności. Formuły oparte na czystym lub kapsułkowanym retinolu wspiera innowacyjna technologia XOSM, dzięki której antyoksydanty wnikają głęboko w skórę. Produkty z nowej serii, uzupełnione o kwasy glikolowy, kojowy i mlekowy, wyróżniają się działaniem wygładzającym i rozjaśniającym. Na szczególną uwagę zasługuje Serum Pure Liquid Retinol, dostępne w trzech stężeniach – od łagodnego 0,1proc. dla początkujących po zaawansowane 0,75 proc.

Wydarzenie zakończyła zapowiedź ogólnopolskiej kampanii UVaga – Wyprzedź Czerniaka! oferującej bezpłatne badania znamion skóry w 16 miastach.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.