Efektywna pielęgnacja marki Paula’s Choice

Przepis na zrewolucjonizowanie świata beauty? Prawda zamiast marketingu, badania w miejsce sloganów, edukacja w zastępstwie manipulacji. To założenia twórczyni marki Paula’s Choice, Pauli Begoun, które przynoszą efektywne zmiany w skórze, poparte nauką – nie obietnicami.
– Każda kobieta zasługuje na pielęgnację, która naprawdę działa – powtarza od lat charyzmatyczna twórczyni marki Paula’s Choice. Jej historia nie jest jednak klasyczną opowieścią o porzuceniu pracy w korporacji i postawieniu na pierwszym planie dziewczęcych marzeń. Przeciwnie, Paula Begoun była tytanem pracy oraz uczciwą konsultantką w drogerii. Nazywano ją The Cosmetics Cop (ang. kosmetyczną „policjantką/gliną”), ponieważ nie potrafiła omamiać klientek marketingowymi obietnicami. Mówiła wprost, które z kosmetyków są skuteczne, czego warto używać, a czego nie rekomenduje. Taka szczerość i transparentność przekazu sprawiły, że Paula Begoun straciła pracę, ale też doprowadziły do rewolucji w jej życiu, a w konsekwencji – także do poprawy kondycji skóry kobiet na całym świecie. Begoun zyskała reputację osoby godnej zaufania, napisała bestsellerowe książki dotyczące pielęgnacji, występowała w telewizji, stworzyła edukacyjny program Beautypedia, a w 1995 roku – własną markę kosmetyczną Paula’s Choice. Ta ostatnia wpisuje się we wszystkie wartości jej założycielki i łączy efektywne składniki aktywne z łagodnym dla skóry działaniem – bez podrażnień i marketingowych baśni o eliksirze młodości.
Od zmagań z trądzikiem po ikonę pielęgnacji
Skąd w Pauli Begoun wzięła się tak rewolucyjna postawa? Jako dziecko i w młodości cierpiała z powodu licznych problemów ze skórą: egzemy oraz trądziku pospolitego. Posiadając cerę wymagającą uwagi, zaczęła intensywnie sprawdzać składy INCI każdego kosmetyku. Poszukiwała skutecznego działania dla skóry, bez substancji potencjalnie drażniących. To stało się podwaliną jej dalszej działalności.

Gdy rozpoczęła pracę w drogerii, zyskała dostęp do nowości makijażowych i pielęgnacyjnych. Oceniała produkty, używając ich w praktyce, a także jako konsultantka i wizażystka – wykonując makijaże i obserwując reakcje klientek. Zbierała od nich informacje zwrotne. Zgromadzone wiadomości i doświadczenia wykorzystała następnie w bestsellerowych książkach o pielęgnacji. Do najsłynniejszych pozycji jej autorstwa należą m.in. „Don’t Go to the Cosmetics Counter Without Me”, „The Best Skin of Your Life Starts Here”, „The Original Beauty Bible”, „Twenty Beauty Myths Busted! What Really Works For Clear, Younger-Looking Skin”.
Skuteczność bez kompromisów
Begoun stała się ambasadorką prawdy w świecie urody. O kosmetykach Paula’s Choice, podobnie jak o książkach czy programach telewizyjnych Pauli Begoun, mówi się, że zrewolucjonizowały podejście do pielęgnacji. Edukując kilka pokoleń kobiet zarówno w USA, jak i na świecie, Begoun stawiała na transparentny przekaz, badania naukowe i wiedzę ponad atrakcyjne opakowania czy modne hasła promocyjne. Była pionierką w mówieniu o tym, co w kosmetyku działa, dlaczego wykazuje takie właściwości, a w dodatku wskazywała na to dowody naukowe.

Myśl przewodnia Pauli Begoun brzmi: „Zasługujesz na pielęgnację, która działa – badania dowodzą, że nasza działa tak, jak obiecuje, dzięki czemu możesz mieć skórę, o jakiej marzysz”. Dlatego została ambasadorką kobiet, które szukają rzetelnej wiedzy dotyczącej urody i skutecznych kosmetyków oraz pragną dokonywać świadomych wyborów. Mając doświadczenie z trudną w pielęgnacji, reaktywną cerą, Paula Begoun identyfikowała się z klientkami w podobnej sytuacji i pragnęła dać im to, co najlepsze.
Bestsellery Paula’s Choice
Świadoma pielęgnacja nie ulega trendom na składniki czy formuły. Przeciwnie – jest skupiona wokół fundamentów codziennej rutyny i receptur bogatych w substancje aktywne, dostosowane do aktualnych potrzeb i kondycji skóry. Ze względu na własne zmagania, Paula Begoun selekcjonuje wyłącznie skuteczne składniki o potwierdzonym nauką działaniu. Które kosmetyki Paula’s Choice należą do tych kultowych?

Jednym z najsłynniejszych produktów i numerem jeden na świecie wśród bestsellerów marki jest Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant. To płyn z kwasem salicylowym, który złuszcza skórę, polecany do cer problematycznych i łojotokowych, ponieważ reguluje pracę gruczołów, ogranicza wydzielanie sebum i przyspiesza gojenie stanów zapalnych. Innym przykładem kosmetyku ikonicznego z portfolio Paula’s Choice jest Clinical 1% Retinol Treatment, czyli serum z wysokim stężeniem retinolu występującego w synergii z witaminą C. To preparat wysoce skoncentrowanym pod kątem substancji aktywnych, który wykazuje działanie intensywnie przeciwstarzeniowe przy jednoczesnym zachowaniu delikatnej dla skóry formuły. Trzecim kosmetykiem uznawanym za kultowy jest C15 Super Booster, czyli kuracja o lekkiej konsystencji z witaminą C, polecana do wyrównywania kolorytu cery i rozjaśniania przebarwień. Idealna do niwelowania szarego, „zmęczonego” kolorytu.

Marka, podobnie jak jej założycielka, nie przestaje zaskakiwać i tworzyć innowacji z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. W portfolio Paula’s Choice pojawiają się nowości, jak np. linia Peptide, która zyskuje coraz większą liczbę fanów i fanek. Pro-Collagen Multi-Peptide Booster Serum zwiększa sprężystość skóry i poprawia kondycję bariery naskórka. Pro-Collagen Plumping Moisturizer to bardzo lekki żel-krem z potrójną dawką peptydów prokolagenowych i kwasem hialuronowym. Gwarantuje 24-godzinne nawilżenie i błyskawiczny wygląd bardziej sprężystej, wypełnionej od środka cery. Pro-Collagen Peptide Gloss Balm jest kuracją do ust z peptydami prokolagenowymi i masłem shea, dodającą im objętości, nawilżającą i wygładzającą linie. A Pro-Collagen Firming Eye Serum to genialny kosmetyk, który poprawia kondycję skóry wokół oczu: niweluje obrzęki, wygładza i uelastycznia tę delikatną okolicę.

Wartości marki
Zgodnie z założeniami Pauli Begoun, każdy kosmetyk ma wykazywać maksymalny potencjał zawartych w nim składników aktywnych przy minimalnym ryzyku wywoływania podrażnień. Formuły Paula’s Choice nie zapychają porów, nie powodują powstawania zaskórników, są wolne od komponentów drażniących i nietestowane na zwierzętach. W 2021 roku markę przejęła firma Unilever Prestige, ale Paula Begoun pozostała jej twarzą i osobą, która dba o wartości, jakim od początku istnienia hołduje Paula’s Choice.
Co leży w DNA marki? Przede wszystkim formuły tworzone w oparciu o niezależne badania naukowe, analizy konsumenckie, a także liczne testy bezpieczeństwa. Poza oparciem w nauce produkty Paula’s Choice wyróżnia też transparentność: zawsze są one dokładnie opisane, a aktywne składniki w kremie czy serum – wyszczególnione. Marka jest odporna na fake newsy, stawia na szerzenie edukacji, uświadamianie odbiorców, a także dzielenie się rzetelną wiedzą.
Kosmetyki Paula’s Choice nie są testowane na zwierzętach ani nie zawierają potencjalnie drażniących skórę substancji. Odważna i charyzmatyczna Paula Begoun jest najlepszą ambasadorką założeń marki i gwarantką wcielania ich w życie. To także żywy dowód na to, że prawda i dzielenie się nią z innymi ma sens również w kolorowym, pełnym marketingowych sloganów świecie kosmetyków.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.