Znaleziono 0 artykułów
04.08.2022

Róż totalny: Zendaya i Lewis Hamilton w nowej kampanii Valentino

04.08.2022
Fot. Michael Bailey-Gates / Valentino

Aktorka i przyjaciółka marki oraz słynny kierowca Formuły 1 zostali gwiazdami nowej, kampanii Valentino Pink PP. Skupia się ona na jednym kolorze – różowym, który dla włoskiego domu mody stał się symbolem miłości, energii, wolności i wspólnoty.

Dyrektor kreatywny włoskiego domu mody, Pierpaolo Piccioli, postanowił uczynić lansowany przez siebie kolor, głównym bohaterem kampanii. Fuksjowy róż w tytułowym odcieniu Pink PP, postrzega jako manifest uczuć i wyzwolenia z potrzeby realizmu.

Fot. Michael Bailey-Gates / Valentino

W najnowszej kampanii Pink PP na sezon jesień-zima 2022-23 Valentino lansuje róż w wersji totalnej – w monochromatycznej kampanii, w której wystąpiła przyjaciółka marki, Zendaya, odzwierciedlając cechy wolności i energii oraz kierowca Formuły 1 z teamu Mercedesa, Sir Lewis Hamilton. Jako założyciel fundacji Mission 44, której celem jest wspieranie i wzmacnianie młodych ludzi z niedostatecznie reprezentowanych grup społecznych w Wielkiej Brytanii, Hamilton stał się idealnyn wyborem dla kampanii PinkI PP, która podkreśla walory autentyczności.

Fot. Nicolas Kern / Valentino

 

Natalie Krawczyk
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę