Znaleziono 0 artykułów
05.06.2023
Artykuł partnerski

Diamenty są na zawsze

05.06.2023
Fot. Sandra Sobolewska

Diamenty i kolorowe kamienie szlachetne to najlepsza inwestycja na niepewne czasy – przekonuje Zuzanna Anna Kamińska. Założycielka ZoZo Luxury zaprasza klientów do pierwszego w Polsce VIP Roomu. Klienci mogą się tu spotkać z projektantką, poznać sekrety kamieni szlachetnych i wybrać obrączki ślubne oraz pierścionki zaręczynowe. 

Instagramowy róż, miękkie tkaniny, ciepłe światło – w pierwszym w Polsce VIP Roomie marki biżuteryjnej w butiku ZoZo Design przy warszawskiej ulicy Mokotowskiej 63 każdy element został pomyślany tak, by klienci czuli się komfortowo. Założycielka ZoZo Luxury Zuzanna Anna Kamińska tłumaczy, jak istotne w inwestycji w jakość jest indywidualne podejście. – Każdy może biżuterię zobaczyć, przymierzyć, dotknąć jej. I zrelaksować się przy kieliszku szampana – mówi projektantka biżuterii. Luksus zarezerwowany do niedawna dla nielicznych dzięki ZoZo Luxury otwiera się dla wszystkich zainteresowanych unikalnym doświadczeniem. – Każdy na to zasługuje – mówi z przekonaniem Kamińska.

Fot. Sandra Sobolewska
Fot. Sandra Sobolewska

Z dumą oprowadza po VIP Roomie, pokazując najnowsze projekty, inne od biżuterii ZoZo Design, którą zaczęła tworzyć dziesięć lat temu. Podczas gdy słynne już zawieszki z literkami, naszyjniki z astrologicznymi motywami, czy bransoletki na szczęście to biżuteria z przesłaniem, ale jej wzornictwo zależne jest od trendów, istotą ZoZo Luxury jest natomiast ponadczasowy charakter. Kamińska powiela co prawda ulubione motywy – krzyże czy litery, ale inkrustowane diamentami albo kolorowymi kamieniami szlachetnymi najwyższej jakości, do których dołączane międzynaarodowe certyfikaty.

Fot. Sandra Sobolewska

Markę założyła przed dekadą. Poświęciła dla niej bardzo wiele, ale nie żałuje – osiągnęła upragniony sukces. Wspomina, że zawsze uważano ją za przekorne dziecko. Jako dorosła kobieta biznes prowadzi z brawurą, pewnością i wyczuciem. Wie, kiedy inwestować, kiedy wprowadzać nowości, kiedy otwierać kolejne odsłony butiku. Gdy wszyscy zalecali jej ostrożność, zrobiła odważny krok. Oprócz ZoZo Design i ZoZo Home, które klientki już zdążyły pokochać, wprowadziła ZoZo Luxury, czyli biżuterię z diamentami i kamieniami szlachetnymi. Na tyle luksusową, że może stanowić pewną lokatę kapitału. Nie tylko dla  najzamożniejszych. Kamińska uważa, że każdy zasługuje na ten rodzaj zabezpieczenia majątku, niezależnie od zasobności portfela. – W czasie pandemii, inflacji, niepokojów społecznych warto inwestować w to, co pewne. Biżuteria marki premium o ustabilizowanej pozycji na rynku to pewna lokata kapitału. Taka biżuteria tylko zyskuje,  nigdy nie traci na wartości. I nie zajmuje dużo miejsca – można ją nosić, mieć zawsze przy sobie. To najlepsze zabezpieczenie – tłumaczy certyfikowana znawczyni diamentów.

 
Fot. Sandra Sobolewska

 

Fot. Sandra Sobolewska

Dla klientów ZoZo Luxury ogromne znaczenie ma także to, że kupując biżuterię, wspierają polską markę. Wyznacznikiem luksusu jest dziś ręczne wykonanie. – Mało firm może poszczycić się własną pracownią, a ja szanuję rzemieślniczą tradycję. Sama kształcę złotników, zatrudniam też jubilerów z 20-, 30-letnim doświadczeniem. W ZoZo Luxury klienci mają też zapewniony serwis po zakupie – czyszczenie, polerowanie, naprawę biżuterii. Do każdego elementu biżuterii ZoZo Luxury dołączamy certyfikat. Sama jestem znawczynią diamentów, kamienie szlachetne pozyskuję z całego świata, ze sprawdzonych źródeł – dodaje Kamińska.

W VIP Roomie można z bliska zobaczyć najpiękniejsze projekty, pozwolić się oszołomić blaskowi najbardziej niezwykłych kamieni na świecie. Z projektantką można spotkać się w tym miejscu, aby wspólnie zaprojektować biżuterię marzeń, ale również odtworzyć rodowe pamiątki. Pozwala na to własna pracownia jubilerska i dostęp do najpiękniejszych kamieni na rynku. – W ofercie mamy klasyczne kamienie, jak rubiny, szafiry, tanzanity, czy szmaragdy, ale także bardzo rzadkie aleksandryty. Ja, jako przekorny zodiakalny Baran, który zawsze stawia na swoim, mimo kryzysu właśnie teraz się rozwijam, inwestuję, ryzykuję. Czuję, że to się opłaci, bo obserwuję tendencję, że coraz chętniej nosimy drogą biżuterię także na co dzień. Mój ulubiony zestaw: kolczyki, pierścionek i naszyjnik z tanzanitami zakładam nawet do dresu – mówi założycielka ZoZo Luxury. Sama jest najlepszą ambasadorką marki i przesłania, które niesie za sobą ZoZo Luxury. Na ostatnie urodziny i jubileusz dziesięciolecia firmy Kamińska sprawiła sobie dwa pierścionki z diamentami. – Nigdy się z nimi nie rozstaję – przekonuje, pokazując spektakularne projekty, które idealnie pasują do jej formalnego stroju – świetnie skrojonego garnituru. Zachęca kobiety, by sprawiały prezent samym sobie, choć ZoZo Luxury zostało pomyślane także jako szlachetna alternatywa dla masowej oferty pierścionków zaręczynowych i obrączek ślubnych. – Chciałabym, żeby pierścionki z kolorowymi kamieniami szlachetnymi, utrzymane w ponadczasowej estetyce, nie ograniczały swojej roli wyłącznie do zaręczynowych. Rozpieszczajmy się! Taka biżuteria jest idealnym pomysłem na prezent od siebie dla siebie – mówi Kamińska.

Fot. Sandra Sobolewska

Ale to właśnie pierścionki zaręczynowe i obrączki ślubne wzbudzają największe emocje, bo jak tłumaczy założycielka ZoZo Luxury, zakup biżuterii z kamieniami szlachetnymi to „inwestycja w miłość”. – Zawsze zastanawiało mnie, dlaczego narzeczeni poświęcają tyle czasu na wybór kreacji ślubnych, skoro założą je prawdopodobnie raz w życiu, a obrączki, które będą nosić codziennie, do końca życia, kupują często w pośpiechu i nie celebrują tej chwili. 

VIP Room w butiku przy ul. Mokotowska 63 w Warszawie, poziom -1/ Fot. materiały prasowe

Ja chcę zapewnić im momenty warte wspomnień – mówi. Dlatego w VIP Roomie pysznią się obrączki z kamieniami żywiołów czy z grawerunkiem jemioły, symbolu miłości. – Nie mam na rynku konkurencji – mówi Kamińska, podkreślając niemal nieskończone możliwości personalizacji. – Poznali się na szlaku? Mogę wygrawerować im górskie szczyty. Mają różne upodobania? Ich obrączki wcale nie muszą być identyczne, tylko wyrażać ich indywidualność – dodaje. Możliwości personalizacji sięgają jeszcze dalej – klienci z pomocą ekspertów mogą zaprojektować własne obrączki. Każdy projekt ZoZo Luxury wyróżniają także użycie ściśle wyselekcjonowanych kamieni, oryginalna forma i pieczołowite wykonanie. Tuż obok VIP Roomu mieści się pracownia, w której nieustannie powstają niepowtarzalne elementy biżuterii, które już wkrótce trafią do nowych właścicieli, by stać się dla nich lokatą kapitału, pamiątką na całe życie i rodzinnym skarbem przekazywanym z pokolenia na pokolenie.

Cała kolekcja biżuterii z diamentami i kamieniami szlachetnymi jest dostępna na stronie www.zozoluxury.pl. Natomiast biżuterię modową znajdziemy na www.zozodesign.pl.

Anna Konieczyńska
Proszę czekać..
Zamknij