Znaleziono 0 artykułów
18.09.2018

Nowojorska kampania marki The Odder Side

Katarzyna Pietrewicz-Żero

Nie zdążyliśmy jeszcze na dobre nacieszyć się słoneczną Kalifornią, a The Odder Side nową kampanią już przenosi nas do Nowego Jorku, miasta, które nigdy nie śpi. W kolekcji na sezon jesień-zima 2018-2019 roku marka ponownie pokazuje perfekcyjną wersję niewymuszonego stylu.

Trudno uwierzyć, że marka The Odder Side, która skradła serca setek Polek, istnieje na rynku zaledwie od czterech lat. W tym czasie proste t-shirty, marynarki i nawet bluzy z charakterystycznymi odkrytymi plecami stały się must have każdego sezonu. 

Justyna i Brygida, właścicielki The Odder Side, niedawno zaprezentowały swoje najnowsze propozycje na sezon jesień-zima 2018-2019 roku. Dzięki kampanii w dalszym ciągu pozostajemy w Stanach Zjednoczonych, ale tym razem zamieniamy słoneczną Kalifornię (w poprzedniej odsłonie na pierwszy plan wysuwały się sukienki na cienkich ramiączkach z charakterystycznym wycięciem z tyłu) na wschodnie wybrzeże Ameryki. 

Zresztą nie bez przyczyny założycielki marki postawiły na Nowy Jork. Miasto, które nigdy nie śpi, idealnie oddaje luz panujący w kolekcji, a także szybkie tempo, w którym rozwijała się marka przez ostatnie sześć miesięcy. Przed obiektywem Gosi Turczyńskiej na tle m.in. Mostu Brooklyńskiego i panoramy Manhattanu pozowała Jess Lee Buchanan. Modelkę pochodzącą z RPA na Instagramie obserwuje ponad pół miliona osób. 

–  Nie ma drugiego takiego miasta. Nie ma drugiej takiej dziewczyny. W kampanii na sezon jesień-zima 2018 roku połączyliśmy ze sobą te dwa żywioły. Dziewczyna, która zainspirowała nas do stworzenia najnowszej kolekcji, pozostaje sobą, gdziekolwiek się nie znajdzie – komentują projektantki.– Świat należy do niej właśnie dlatego, że jej na tym nie zależy. A my chcemy podążać za każdym jej krokiem – dodają.

Na prezentacji najnowszej kolekcji, którą Justyna i Brygida zorganizowały w iście nowojorskim stylu (nie zabrakło małych pankejków i bajgli) mieliśmy okazję z bliska podziwiać najnowsze propozycje The Odder Side, które utrzymane były w różnych odcieniach brązów i beży. Co znajdziemy wśród oferowanych nowości? Zimową wersję sukienki V Night z odkrytymi plecami oraz wiązaną w talii sukienkę o kroju kimona, która będzie idealnie pasować do najmodniejszych w tym sezonie kowbojek. Bestsellerowy sweter Rocket jesienią nosimy z kolei w wersji cropped. Towarzyszą mu wełniane marynarki w jodełkę, mięsiste golfy i oversize’owe bluzy. Nowością jest print w burgundowe białe kropki, który znajdziemy na bluzce Maja i kopertowej sukience. Dodatkowo znany z wersji letniej kwiatowy nadruk wraca w zimowej, tym razem burgundowej odsłonie. To jednak nie koniec dobrych wieści. Na stałe zadomowiła się w ofermie The Odder Side linia Basic Premium, w której znajdziemy elementy wykonane z lnu.

1/14Nowojorska kampania marki The Odder Side

Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę