Znaleziono 0 artykułów
02.12.2018

Premierowo na Vogue.pl: yestersen pop-up store już w Warszawie

Basia Czyżewska

Jak przekonuje zespół yestersena, moda na vintage wychodzi poza estetykę, stając się realizacją idei slow life. 

Yestersen święci triumfy, stając się największą w Polsce platformą sprzedaży mebli vintage. Teraz z internetu przenosi się do świata realnego, żeby pokazać swój pomysł na wzornictwo sprzed dekad. Yestersen pop-up store będzie działał do końca listoppada w nowootwartej przestrzeni the Nest, której wnętrza zostały wyróżnione przez magazyn „Wallpaper*”.

(Fot. Materiały prasowe)


Obok zjawiskowej skórzanej kanapy z lat 70. autorstwa brazylijskiego architekta, Percivala Lafera, znajdziemy tu zupełnie współczesną rzeźbiarską lampę Jana Garncarka, oprawki polskiej marki Sirène, czy przedpremierową książkę „The Eye” Nathana Williamsa, założyciela magazynu „Kinofolk”. Projekt łączy estetykę vintage ze współczesnymi przedmiotami, udowadniając, że najlepszą metodą kompozycyjna jest zestawienie kontrastów. A także, że styl retro ma zaskakująco dużo wspólnego z nowoczesnym wzornictwem, a miarą dobrego designu jest trwałość i funkcjonalność.

Przestrzeń – zaaranżowana jak stylowe dwukondygnacyjne mieszkanie – to po trosze showroom, po trosze concept store. Można tu zainspirować się odważnym zestawieniem kolorów i faktur, ale także po prostu spędzić czas, zanurzając się w głębokich fotelach z albumem albo kładąc na wielkim łóżku z widokiem na rzeźbę zainspirowaną mobilami Caldera. Każdy z odwiedzających może usiąść przy biurku i na starej terkoczącej maszynie napisać list, który zespół yestersena wyśle na wskazany adres, albo obejrzeć pokaz slajdów z wakacji we Włoszech w latach 80. Jak przekonuje zespół yestersena, moda na vintage wychodzi poza estetykę, stając się realizacją idei slow life. Codziennego, niespiesznego odkrywania piękna prostych przyjemności i stojących za nimi przedmiotów.

(Fot. Materiały prasowe)

Co nie oznacza, że trzeba rezygnowac z nowych technologii. Marka wypuściła właśne długo zapowiadaną aplikację mobilną ystersen AR. – Wystarczy skierować telefon na wybrane przedmioty, by poznać ich nazwę, autora, kraj pochodzenia czy wymiary. Ponadto dzięki połączeniu aplikacji z platformą online można łatwo wyszukać podobne produkty dostępne w ofercie yestersen lub sfinalizować zakup bezpośrednio w sklepie – wyjaśnia Karol Misztal, założyciel i CEO marki.

yestersen pop-up store będzie funkcjonować do 25 listopada w the Nest przy ul. Pięknej 49 (wejście od ul. Koszykowej). Sklep będzie otwarty dla gości siedem dni w tygodniu: od poniedziałku do piątku w godz. 9-20, w weekendy w godz. 10-20.

7/8Premierowo na Vogue.pl: yestersen pop-up store już w Warszawie

Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę