Znaleziono 0 artykułów
10.09.2020

Real Life Luxury: Luksus według Zalando

Jagoda Porębska

Kategoria Premium na Zalando będzie teraz nosić miano Designer. Dzięki zakładce klienci będą mieli dostęp do kolekcji topowych projektantów. To krok platformy w stronę luksusowej mody. 

Platforma Zalando ogłasza wprowadzenie do sprzedaży nowych marek, które będą reprezentowały sektor współczesnej mody luksusowej, dostępnej dla każdego. W gronie premium znajdą się między innymi: Victoria Beckham, współczesna minimalistka, włoska marka GCDS, nowojorska Theory, zachwycająca oryginalnymi nadrukami Mary Katrantzou czy Cult Gaia promująca naturalną kobiecość.  

Zmianę promuje kampania Real life luxury, którą stworzył Brytyjczyk Felix Cooper. Wystąpili w niej nie profesjonalni modele, a zwykli ludzie, mieszkańcy małego holenderskiego miasteczka. Tym samym Zalando chce przekazać nam, że moda dla każdego oznacza coś innego – dla jednych jest sposobem wyrażania siebie, a dla innych możliwością przełamania konwenansów.

Przesłanie kampanii jest proste: luksus ma niejedno oblicze – codzienne doświadczenia też mogą być luksusowe! 

 

17/17Od teraz luksusowe marki dostępne na Zalando

Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę