Znaleziono 0 artykułów
23.09.2025

Estée Lauder Companies rusza z kolejną kampanią na rzecz walki z rakiem piersi

23.09.2025
Estée Lauder po raz kolejny wspiera walkę z rakiem piersi / Fot. Materiały prasowe

W październiku po raz kolejny startuje globalna kampania Estée Lauder Companies na rzecz walki z rakiem piersi. Ta inicjatywa od ponad trzech dekad łączy miliony osób na całym świecie wokół jednego celu: edukacji i finansowania badań nad chorobą dotykającą kobiety niezależnie od wieku czy miejsca zamieszkania.

Rak piersi pozostaje najczęściej diagnozowanym nowotworem u kobiet na świecie. Statystyki są jednoznaczne – wczesne wykrycie daje aż 91 proc. szans na przeżycie co najmniej pięciu lat. Dlatego Estée Lauder Companies podkreśla, że mimo dotychczasowych osiągnięć misja walki z chorobą wciąż trwa.

Specjalna seria produktów oznaczona różową wstążką / Fot. Materiały prasowe

Akcja „Pięknie zjednoczeni w walce, by pokonać raka piersi” przypomina, że solidarność, siostrzeństwo i wzajemne wsparcie są kluczem do rzeczywistej zmiany. Historia kampanii sięga 1992 roku, kiedy Evelyn H. Lauder współtworzyła symbol różowej wstążki i rozpoczęła publiczną debatę o raku piersi, przełamując tabu towarzyszące tej diagnozie. Od tamtej pory różowa wstążka stała się globalnym znakiem solidarności, a działania Estée Lauder Companies obejmują nie tylko iluminacje najbardziej rozpoznawalnych budynków na świecie, ale przede wszystkim szeroko zakrojone akcje edukacyjne. Do dziś koncern wraz z Fundacją Grupy Estée Lauder przeznaczył ponad 144 mln dolarów na badania, edukację i opiekę medyczną, z czego większość trafiła do Breast Cancer Research Foundation, wspierając przełomowe odkrycia zmieniające sposób diagnozowania i leczenia.

W Polsce tegoroczna odsłona kampanii odbywa się pod hasłem „Razem odważniejsze”

Ten przekaz podkreśla, że odwaga nie musi być wyłącznie indywidualną cechą – można czerpać ją z obecności i wsparcia innych kobiet. To ważne przypomnienie, że badania profilaktyczne często odkładane z powodu lęku, wstydu czy poczucia samotności, stają się łatwiejsze, gdy towarzyszy im wspólnota.

Sprzedaż produktów wesprze walkę z rakiem piersi / Fot. Materiały prasowe

Jak co roku, do akcji dołączają marki kosmetyczne należące do Estée Lauder Companies – Estée Lauder, Clinique i Bobbi Brown – oferujące produkty oznaczone różową wstążką, z których część dochodu zostanie przekazana na rzecz Fundacji Piękniejsze Życie oraz Międzynarodowego Centrum Chorób Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym. Inicjatywę wspierają również partnerzy: Douglas, Sephora, PLL LOT, Medicover, Wittchen czy Hotel Raffles Europejski Warsaw. W tym roku po raz pierwszy do grona dołączyła marka L37, projektując różowy brelok w kształcie wstążki – symbol codziennego przypomnienia o badaniach. Całość dochodu z jego sprzedaży zasili Fundację Piękniejsze Życie.

Aleksandra Kupras
  1. Styl życia
  2. Społeczeństwo
  3. Estée Lauder Companies rusza z kolejną kampanią na rzecz walki z rakiem piersi
Proszę czekać..
Zamknij