Znaleziono 0 artykułów
08.04.2020

Akcja „Nie pozwolę ci się zamknąć” wspiera małe przedsiębiorstwa

(Fot. Getty Images)

W ramach akcji zainicjowanej przez Krajową Izbę Gospodarczą klienci mogą wpłacać zaliczki na przyszłe usługi. Do wykorzystania, kiedy lokale znów się otworzą. 

W dobie kryzysu mikroprzedsiębiorstwom grozi redukcja etatów, a nawet upadłość. Krajowa Izba Gospodarcza zachęca więc do udziału w akcji opartej na wzajemnym zaufaniu. Wpłacając zaliczkę swojej ulubionej kawiarni, czy pizzerii, możemy pomóc pokryć bieżące koszty działalności.

– „Mikroprzedsiębiorcy” to ogólne określenie pewnej grupy społecznej na rynku pracy. Ale to przecież również bardzo konkretna – dla każdego z nas – pani fryzjerka, która od lat dba o nasze włosy, nasza ulubiona osiedlowa cukiernia, gdzie wpadamy po ciastka do kawy, szewc, który od lat naprawia nam nasze buty. Kropla drąży skałę. Jeśli każdy z nas już dziś wesprze choćby jeden taki zakład czy punkt gastronomiczny, to mamy naprawdę szansę zrobić coś ważnego dla tych ludzi i uratować niejeden zakład przed zamknięciem. A i my sami skorzystamy – bo gdy kryzys wywołany wirusem się skończy – nadal będziemy mogli cieszyć się ich pracą i korzystać z ich usług – mówi Ewa Janus-Khouri pełniąca obowiązki Dyrektora Biura Komunikacji KIG.

Zasady akcji są proste: jeśli jesteś klientem, zgłoś się do lokalnego przedsiębiorcy poprzez media społecznościowe, maila lub telefon. Zaproponuj zaliczkę na rzecz konkretnych usług lub towarów, które chcesz kupić w przyszłości. Na koniec nie zapomnij pobrać paragonu lub faktury zaliczkowej. Na ich podstawie zrealizujesz bowiem swoje zamówienie, gdy minie kwarantanna. Jeśli natomiast jesteś przedsiębiorcą, to zachęć stałych klientów do udziału w akcji poprzez pobranie plakatu i reklamę (zarówno w lokalu, jak i online). Kiedy klienci wpłacą zaliczkę, nie zapomnij wydać im paragonu lub faktury zaliczkowej.

„Nie pozwolę ci się zamknąć” to ogólnopolska kampania Krajowej Izby Gospodarczej realizowana w ramach projektu KIG #SolidarnizBiznesem. Inicjatywa oparta jest na zaufaniu i wierze w siłę wsparcia społecznego. Przedsiębiorcy i uczestnicy mogą zapoznać się z regulaminem akcji pod linkiem. Partnerami kampanii zostali: Sieć Przedsiębiorczych Kobiet, Sąd Arbitrażowy KIG, WKB Lawyers, Sołtysiński, Kawecki, Szlęzak, Destrier, Warszawska Organizacja Turystyczna, Zachodniomazurska Lokalna Organizacja Turystyczna oraz Davines.

Kamila Wojtkiewicz
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę