Polscy ambasadorowie Magnum bawili się na imprezie na plaży w Cannes

#CrackIntoPleasure zachęca do wyrażania siebie i nieograniczonej przyjemności. Nową kampanię Magnum zainaugurowała impreza na canneńskiej plaży rozkręcona przez Charli XCX. Bawili się na niej ambasadorowie Magnum, Julia Kuczyńska i Maciej Musiał.
Jerry Hall z córką Georgią May Jagger pozujące przed obiektywem fotoreporterów, Julia Kuczyńska i Maciej Musiał bawiący się na parkiecie, Charli XCX za didżejską konsolą – takie rzeczy możliwe są tylko na festiwalu filmowym w Cannes. Po raz kolejny wydarzenie uświetniła impreza Magnum, tym razem rozkręcona z pomocą najgorętszej gwiazdy ostatnich miesięcy. Charli XCX z lodami Magnum w dłoni zainaugurowała nową kampanię #CrackIntoPleasure zachęcającą do celebracji zmysłowych doznań.

Jakie przesłanie stoi za kampanią? Porzućmy konwenanse, odejdźmy od perfekcji na rzecz autentyczności, przeżywajmy chwile na własnych zasadach. Przyjemność przede wszystkim – rozumiana jako cieszenie się życiem, ekscytacja tym, co nowe i nieznane, odkrywanie samego siebie, swoich potrzeb i swoich możliwości.

Takie zasady w życiu wyznaje Charli XCX – niepokorna ikona, zbuntowana idolka, księżniczka popu, która zmienia zasady gry w studiu i na scenie. Po ubiegłorocznym brat summer artystka nie zwalnia tempa – już za tydzień pojawi się na koncercie w Warszawie, a na premierę czeka film, który nakręciła w Polsce z Leną Górą. W Cannes Charli XCX pojawiła się u boku przyjaciółki, modelki Gabriette, ułożyła ścieżkę dźwiękową wyjątkowego wieczoru Magnum i wystąpiła z takim artystami, jak Jamie xx, producent George Daniel z The 1975 oraz szwedzki raper Yung Lean. Na tę okazję wybrała kreację vintage Vivienne Westwood z 1994 roku – to ukłon w stronę pokazu, podczas którego modelki jadły lody Magnum Classic.
Cannes odwiedzili także polscy ambasadorowie Magnum, którzy zdobyli serca swoich fanów niezależnością, odwagą i siłą. Najpopularniejsza polska blogerka, it-girl, bizneswoman i mama, Julia Kuczyńska, od kilkunastu lat konsekwentnie buduje swoją markę, jednocześnie pozostając wierną sobie. Maciej Musiał – aktor i przedsiębiorca – łączy występy na ekranie z prowadzeniem własnego biznesu. Tylko w tym roku zabłysnął w przebojowym serialu kryminalnym „Śleboda”, w produkcji „Krew z krwi” czy serialowej komedii romantycznej „Kiedy ślub?”. Choć przygodę z show-biznesem rozpoczął jeszcze jako dziecko, nigdy nie zrezygnował z siebie, zachowując dystans do blichtru i sławy.
Na czerwonym dywanie w Cannes Julia Kuczyńska błyszczała w mieniącej się cekinami kreacji w odcieniu czekolady z głębokim dekoltem, a Maciej Musiał odcień brązu modnie skomponował z czernią. Obie stylizacje specjalnie dla nich stworzyli Ilona Majer i Rafał Michalak z MMC Studio.

Podczas imprezy ambasadorowie mogli zakosztować rozkoszy smaku lodów Magnum, które już od 35 lat słyną z najdelikatniejszych lodów otulonych kruchą czekoladą. Obok klasycznych smaków Magnum Classic i Magnum Almond na canneńskiej plaży można było spróbować najnowszych odsłon kultowych lodów. Dwie fascynujące kompozycje smakowe otwierają na nowe doznania. Utopia Double Cherry jedwabiste lody śmietankowe łączy ze smakiem porzeczkowo-malinowym oblanym sosem wiśniowym z owocową posypką. Tej eksplozji owocowej przyjemności towarzyszy złocista nowość, Double Hazelnut. Bogactwo aromatów gwarantuje połączenie smaku orzechów laskowych i lodów karmelowo-migdałowych. Lody oblano polewą z białej czekolady z karmelizowanymi orzechami, migdałami i pistacjami. – W Magnum wierzymy, że przyjemność ma ogromne znaczenie w życiu każdego człowieka. Chcemy wspólnie celebrować wolność, autentyczność, przestrzeń na akceptację i tolerancję – chcemy przełamywać schematy. To motto powoduje, że z każdym rokiem coraz skuteczniej rozbudzamy apetyt na przyjemność – komentuje Marta Linowska, Ice Cream Premium Marketing Manager Poland & EE w Unilever.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.