Znaleziono 0 artykułów
11.06.2019

Do potęgi dziewiątej. Nowa kampania Zofii Chylak

Kampania Zofii Chylak (Fot. Stanisław Boniecki)

Podczas projektowania torebek nie można myśleć już tylko o wyglądzie – mówi Zofia Chylak.  To dziś więcej niż tylko akcesorium. Z listą ponad piętnastu tysięcy oczekujących na niektóre modele i wpływową grupą międzynarodowych klientek, marka Chylak coraz częściej wymieniana jest jako jeden z najciekawszych konceptów w branży dodatków. Premierę ma właśnie nowa kolekcja marki: osadzona w estetyce vintage, urzekająca detalami i wyrosła z miłości do tradycyjnego, wysokiej jakości rzemiosła. 

Jej torebki noszą Alexa Chung, Felicity Jones i najbardziej stylowe dziewczyny Instagrama: Lucy Williams, Marta Cygan i Camille Grace Hamilton. Na niektóre modele czeka nawet 15 tysiący osób. A, wraz Magdą Butrym i Le Petit Trou, jest jedną z niewielu polskich marek dostępnych na najlepszych platformach e-commerce'owych i udowadnia, że metka „Made in Poland” nie tylko brzmi dumnie, ale stanowi wyznacznik wysokiej jakości designu. 

Kampania Zofii Chylak (fot. Stanisław Boniecki)
Kampania Zofii Chylak (Fot. Stanisław Boniecki)

Pięć lat po założeniu autorskiej marki Zofii Chylak, premierę ma dziewiąta kolekcja projektantki. Sfotografowana w Londynie przez Staszka Bonieckiego, po raz kolejny stanowi przykład obudowanej wokół ponadczasowej prostoty wizji, w której wysokiej jakości, tradycyjne rzemiosło towarzyszy nietuzinkowym detalom i ozdobom. Dziewiąta odsłona marki Chylak to kilka nowych i nawiązujących do stylu vintage modeli: płaskie kuferki typu clasp wykonane zarówno z gładkiej, jak i wężowej skóry, kubełki wykańczane piórami, sztywne, kwadratowe shoppery i małe torebki na biodro, także wyposażone w pierzaste detale. 

Kampania Zofii Chylak (Fot. Stanisław Boniecki)
Kampania Zofii Chylak (Fot. Stanisław Boniecki)

Zofia Chylak po raz kolejny proponuje więc projekty, które łączą elegancję z funkcjonalnością, i które równie dobrze sprawdzą się w połączeniu z wieczorową, eklektyczną kreacją, co białą koszulą i dżinsami. Pragmatyzm jest bowiem dla projektantki równie ważny, co design. – Torebka to dziś znacznie więcej, niż tylko dodatek – mówi. – To przedmiot codziennego użytku, który powinen spełniać określone wymagania. Połączenie funkcji i formy jest dla mnie niezwykle ważne. 

Kampania Zofii Chylak (Fot. Stanisław Boniecki)

 

Michalina Murawska
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę