Znaleziono 0 artykułów
03.10.2019

Historia jednego zdjęcia: Kendall Jenner z siostrą Kylie w 2007 roku

03.10.2019
Siostry Jenner w 2007 roku (Fot. Getty Images)

Gwiazda najnowszej kampanii Reserved przed kamerami występuje od 12. roku życia. Wtedy premierę miał pierwszy sezon reality show „Z kamerą u Kardashianów”, który zmienił oblicze telewizji i pozwolił wszystkim członkom rodziny uzyskać status celebrytów.

Ta data zapisała się w historii telewizji. 14 października 2007 roku amerykańska stacja E! wyemitowała pierwszy odcinek „Z kamerą u Kardashianów”. Program miał opowiadać o rodzinie zmarłego kilka lat wcześniej na raka Roberta Kardashiana, adwokata i przyjaciela O.J. Simpsona – jego byłej żonie Kris, która w międzyczasie poślubiła olimpijczyka Bruce’a Jennera (w 2015 roku Bruce przeszła operację korekty płci i przyjęła imię Caitlyn), jego córkach – Kourtney, Kim i Khloé, jedynym synu Robie oraz dwóch najmłodszych członkiniach rodu – Kendall i Kylie, urodzonych w związku Kris i Bruce’a.

Dziewczynki – ta pierwsza niespełna 12-letnia, druga 10-letnia – pojawiły się na przyjęciu z okazji telewizyjnego debiutu reality show, które odbyło się 16 października w restauracji Chapter 8 w Agoura Hills w Kalifornii. Kendall ma na sobie odważną jak na uczennicę szkoły podstawowej sukienkę w panterkę, Kylie różową haleczkę. Obie uśmiechają się nieśmiało do obiektywu, zdziwione zamieszaniem wokół ich rodziny. Nie wiedzą jeszcze, że niedługo ich matka, ojciec i starsze siostry staną się najbardziej rozpoznawalnymi twarzami Ameryki. A niedługo do panteonu sław dołączą też one same. Kylie w wieku zaledwie 19 lat założy markę kosmetyczną, która urośnie do rozmiaru imperium, co zapewni jej pozycję najmłodszej miliarderki na świecie. Niedługo później urodzi też córeczkę Stormi, która dołączy do najmłodszego pokolenia klanu razem z dziećmi przyrodnich sióstr Kylie. Kendall wybierze inną drogę. Nie będzie chciała monetyzować swojego nazwiska, rozwijać kariery w telewizji ani sprzedawać swojego życia prywatnego. A w każdym razie nie w takim stopniu.

W 2013 roku Jenner wystąpiła w swoim pierwszym pokazie mody – u projektantki sukni ślubnych Sherri Hill zaprezentowała się w kreacji idealnej na licealny prom. Od razu wiedziała, że chce się tą pracą zająć na poważnie. Chociaż nie znosiła tego, że kamery dokumentowały jej dojrzewanie, postanowiła zostać sławna na własnych warunkach. Jako ulubienica Karla Lagerfelda, ambasadorka kosmetyków Estée Lauder i influencerka ze 116 milionami obserwujących (Kylie, która zdecydowanie chętniej dzieli się swoją prywatnością, ma o 30 milionów fanów więcej) w dużej mierze wyzwoliła się spod wpływu rodziny. Nadal twierdzi, że jest małomówna, nieśmiała i zahukana. Siostry uważa za barwniejsze, bardziej pewne siebie i przebojowe niż ona sama. Może właśnie dlatego to Kendall pokochał świat wielkiej mody. Odrobinę wycofana, dyskretna i tajemnicza, może się wcielać w dowolne role, przed obiektywem stać się taką, jaką chce ją widzieć fotograf, zmieniać oblicza równie szybko jak ubrania. Jednocześnie pozostaje sobą – gwiazdą, supermodelką nowej generacji, siostrą Kourtney, Kim, Khloé i Kylie. – Od najmłodszych lat chciałam zobaczyć swoją twarz na billboardzie – mówiła kiedyś. Program „Z kamerą u Kardashianów”, który był dla niej trampoliną do sukcesu, jest jednocześnie jej największym ciężarem. Mimo metamorfozy z telewizyjnego kaczątka w łabędzia wybiegów, niektórzy wciąż widzą w niej biedną, małą, bogatą dziewczynkę.

Anna Konieczyńska
Proszę czekać..
Zamknij