![Fot. Johnny Dufort](/uploads/repository/peta_hm/2074-landscape-72ppi-lookbook-01.jpg)
„Co-Exist Story” to trzecia część konceptu H&M Innovation Stories. Powstała z myślą o dobru zwierząt i zrównoważonej modzie. Kolekcja zyskała aprobatę organizacji praw zwierząt PETA.
W kolekcji znajduje się odzież damska, męska i dziecięca oraz z kategorii unisex. Projekty to połączenie wygody oraz wielkomiejskiego stylu o odważnych charakterze. Asymetryczne formy i przeskalowane modele inspirowane są modą lat 90. Hasła na koszulkach, na przykład „Speak Up For Animals” przypominają o przesłaniu kolekcji. Wśród okryć wierzchnich znajdziemy puchowe kurtki, futro, wygodne bluzy czy bezrękawniki. Wśród butów – modne muszkieterki.
![Fot. Johnny Dufort](/uploads/repository/peta_hm/2074-portrait-72ppi-lookbook-02.jpg)
Ubrania i akcesoria z kolekcji „Co-Exist Story” zostały uszyte z materiałów, które stanowią alternatywę dla tkanin pochodzenia zwierzęcego. Na przykład zrobiona z dzikich kwiatów tkanina FLWRDWN™ zastępuje puch pochodzenia zwierzęcego.
![Fot. Johnny Dufort](/uploads/repository/peta_hm/2074-portrait-72ppi-lookbook-06.jpg)
W kolekcji są także wegańskie kosmetyki: szminki i kredki do oczu. Są to pierwsze produkty H&M z certyfikatem The Vegan Society.
Kampania została sfotografowana przez Johnny’ego Duforta, fotografa, który w pracy często inspiruje się naturą. Sceneria sesji to Hillside Animal Sanctuary w Norfolk. Ta wegańska farma jest utrzymywana z publicznych funduszy. Za zgodą PETA żyją na niej uratowane z hodowli zwierzęta z Wielkiej Brytanii.
![Fot. Johnny Dufort](/uploads/repository/peta_hm/2074-portrait-72ppi-lookbook-08.jpg)
– Jesteśmy dumni, że możemy wspierać wartościową pracę, którą PETA wykonuje każdego dnia – podkreśla Ann-Sofie Johansson, doradca kreatywny marki H&M.
![Fot. Johnny Dufort](/uploads/repository/peta_hm/2074-landscape-72ppi-lookbook-02.jpg)
Manager ds. odpowiedzialności korporacyjnej PETA, Laura Shields zaznacza: – Cieszymy się, że możemy współpracować z H&M nad kolekcją, która zawiera materiały bardziej przyjazne dla planety i żyjących na niej zwierząt.
Koncept H&M Innovation Stories powstał na początku 2021 roku. Pierwsza jego część „Science Story” skupiała się wokół użycia w produkcji najnowocześniejszych materiałów. Druga, „Colour Story” opowiadała o ekologicznych metodach barwienia ubrań. Obie miały na celu działanie w imię zrównoważonej mody.
Kolekcja H&M Innovation Stories: Co-Exist będzie dostępna na hm.com i w wybranych sklepach stacjonarnych od początku listopada.
![Fot. Johnny Dufort](/uploads/repository/peta_hm/2074-portrait-72ppi-lookbook-07.jpg)
![Fot. Johnny Dufort](/uploads/repository/peta_hm/2074-landscape-72ppi-lookbook-03.jpg)
![Fot. Johnny Dufort](/uploads/repository/peta_hm/2074-landscape-72ppi-lookbook-04.jpg)
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.