Znaleziono 0 artykułów
02.10.2023
Artykuł partnerski

Limitowana kolekcja marek Coca-Cola i Highsnobiety

02.10.2023
Limitowana kolekcja marek Coca-Cola i Highsnobiety (Fot. materiały prasowe)

Marki Coca-Cola Zero Cukru i Highsnobiety zaprezentowały limitowaną kolekcję ubrań podczas tygodnia mody w Nowym Jorku. Jako pionierzy doskonałego smaku w swoich branżach wspólnie stworzyli wyjątkowe projekty inspirowane Coca-Cola. 

To nie pierwsza modowa współpraca Coca-Cola. Marka już wcześniej podejmowała współpracę z projektantami na miarę Marka Jacobsa czy Junyi Watanabe, a elementy z tych serii stawały się kolekcjonerskimi perełkami. W tym sezonie Coca-Cola ponownie wkroczyła do świata mody, tym razem wraz z platformą Highsnobiety, zrzeszająca trendsetterów z całego świata. Podczas wyjątkowego wydarzenia na nowojorskim tygodniu mody odbyła się premiera nowej, limitowanej kolekcji będącej wynikiem współpracy obu marek. Wśród 12 elementów inspirowanych workwearem znalazły się sylwetki dla niej i dla niego oraz o uniseksowym charakterze.

Marki Coca-Cola i Highsnobiety pokazały limitowaną kolekcję ubrań (Fot. materiały prasowe)

Limitowana kolekcja inspirowana workwearem dla fanów marki Coca-Cola

Efektem kreatywnego spotkania marek Coca-Cola oraz Highsnobiety jest wyjątkowa kolekcja w subtelny sposób nawiązująca do odzieży roboczej. Do wyboru mamy prosty, biały top z logo na środku, kurtkę, kamizelkę, ogrodniczki, sweter typu crewneck, czapkę beanie i koszulki oraz akcesoria (rękawice i kolekcjonerskie skrzynie). Uwagę zwracają detale, które zostały wykonane w technikach nadruków wypukłych, naszywek tkanych i sitodruku. Ubrania i dodatki opatrzono symbolami Coca-Cola Zero Cukru. Proste fasony sprawiają, że kolekcja nabiera ponadczasowego charakteru. Odzież robocza to nie jedyne wyraźne nawiązanie. Współpraca cofa nas w czasie do 2005 r., gdy narodziły się dwa kultowe brandy – Coca-Cola Zero Cukru oraz Highsnobiety. O dziedzictwie przypominają wydruki i hafty z napisem „Est. 2005”. Estetyka linii także kojarzy się z epoką Y2K – biodrówkami z niskim stanem, wyciętymi podkoszulkami, oversize’owymi fasonami. Moda początku lat 2000. łączy się tutaj także z nurtem rave’u, który znów powraca do łask. 

Marki Coca-Cola i Highsnobiety pokazały limitowaną kolekcję ubrań (Fot. materiały prasowe)

Fanów mody zachwyci uniwersalność kolekcji, która pozwala na pełną dowolność stylizacji. Biały top łatwo zestawić z ulubionymi jeansami lub włożyć pod garnitur w klimacie power dressing albo narzucić na bikini podczas najbliższych wakacji. Luźne spodnie w streetwearowym wydaniu łączą się z bluzą z kapturem, ale w biurze towarzyszą taliowanej marynarce i białej koszuli. A czarny T-shirt – jako baza garderoby – staje się pretekstem do budowania rockowych looków z ramoneską albo minimalistycznych z supermodną ołówkową spódnicą. 

Marki Coca-Cola i Highsnobiety pokazały limitowaną kolekcję ubrań (Fot. materiały prasowe)

Kolekcję można już kupić w sklepie internetowym Highsnobiety oraz w pop-upie Neu York w Nowym Jorku. – Od razu spodobał nam się pomysł współpracy z kultową marką Coca-Cola, której celem było stworzenie kolekcji inspirowanej odzieżą roboczą, jako odniesienia do ponadczasowości obu marek – puentuje David Fischer, założyciel i prezes zarządu Highsnobiety.

Marka Coca-Cola wciąż się rozwija, oferując orzeźwienie dla każdego, o każdej porze dnia 

To nie jedyna współpraca, którą Coca-Cola podjęła w ostatnim czasie. Kontynuując tradycję działania na pograniczu mody i lifestyle'u, stworzono także kolekcję Classic Paris na jubileusz 30-lecia parku rozrywki Disneyland w Paryżu.

– Od ponad stu lat Coca-Cola utrzymuje swój kultowy status na całym świecie jako symbol optymizmu i orzeźwienia, pełniąc również rolę ambasadora popkultury. Odpowiadamy na potrzeby, dopasowując naszą ofertę do oczekiwań naszych konsumentów. Konsekwentnie rozwijamy nasz segment produktów bez cukru i o obniżonej kaloryczności, które obecnie stanowią już 37 proc. portfolio marki. Na początku tego roku wprowadziliśmy na rynek kolejną nowość, Coca-Cola Zero Cukru Zero Kofeiny, czyli pierwszy bezkofeinowy wariant w naszym portfolio, którego smakiem cieszyć się można o każdej porze dnia i przy każdej okazji – tłumaczy kierunek rozwoju marki Małgorzata Drąg, menedżerka marki w Coca-Cola Polska i Kraje Bałtyckie.

 

Anna Konieczyńska
Proszę czekać..
Zamknij