Znaleziono 0 artykułów
01.10.2022

O wspólnym projekcie „Vogue Polska” i BMW Polska

01.10.2022

Dwie marki premium o międzynarodowym zasięgu połączyły siły, żeby promować polską sztukę i prezentować odbiorcom dokonania najciekawszych rodzimych twórców. To tematyka bliska czytelnikom „Vogue Polska” oraz Vogue.pl, a także dziedzina, w której marka BMW działa z sukcesami od lat. Wspólny edukacyjny projekt obejmuje cykliczne publikacje w magazynie i wydaniu online. To również szereg akcji zorganizowanych wokół bieżących wydarzeń artystycznych – premier i wystaw.

Celem wspólnych działań „Vogue Polska” i BMW Polska jest prezentowanie tego, co najciekawsze w polskiej sztuce tu i teraz, ale również opowieść o artystkach i artystach, którzy są obecni w rodzimej sztuce od lat, jednak ich twórczość – z różnych względów – zasługuje na przypomnienie lub odczytanie w niebanalnym, czasem wywrotowym kontekście. Dodatkowo to również budowanie społeczności skupionej wokół wydarzeń związanych ze sztuką, moderowanie spotkań pomiędzy publicznością a kuratorami i artystami, organizacja wizyt studyjnych.

Redakcja Vogue.pl
Proszę czekać..
Zamknij