Znaleziono 0 artykułów
26.10.2018

Premierowo na Vogue.pl: londyńska kampania Muuv

26.10.2018
Kampania Muuv (Fot. materiały prasowe)

Marka Muuv, która słynie ze strojów sportowych i kąpielowych, tym razem ma „Cold Stories To Tell”. Kolekcja na sezon jesień-zima nie pozwala dziewczynom marznąć. Nawet w najzimniejszych zakątkach globu. 

Sonia Szóstak, jedna z najzdolniejszych fotografek młodego pokolenia, współpracuje z założycielkami Muuv od samego początku. Tym razem zabiera #muuvgirls do Londynu, by sfotografować je w nowej jesiennej odsłonie. 

Kampania Muuv (Fot. materiały prasowe)

Do tej pory Malina Kurkowska i Kaja Lizut projektowały przede wszystkim stroje sportowe i kąpielowe, a potem także sukienki. Zaczęło się, jak często w przypadku marek założonych przez przyjaciółki, od wspólnych potrzeb, których nie były w stanie zrealizować oferty istniejących już firm. Jako że pasją przyjaciółek jest sport (na ich Instagramach pełno jest zdjęć w pozycjach jogowych, w morzu i na treningach), szukały ubrań, które mogą nosić na siłowni i poza nią. Ubrań, które będą równie praktyczne, co piękne, uszyte z wysokiej jakości materiałów i, oczywiście, ponadczasowe. Tak powstało Muuv, marka, która zawsze jest w ruchu, tak jak jej właścicielki. To one testują każdy produkt, który wchodzi do kolekcji.

Kampania Muuv (Fot. materiały prasowe)
Kampania Muuv (Fot. materiały prasowe)

Do tej pory najważniejszą inspiracją dla dziewczyn była plaża, dlatego Muuv kojarzyło się z kostiumami kąpielowymi – wyciętymi jednoczęściowymi, seksownymi bikini albo takimi o fasonie bardziej sportowym. Najważniejszą barwą w kolekcjach była czerń. Jedno i drugie trochę się teraz zmienia. Malina i Kaja nie przestają „chase the sun”, ale realizując postanowienie, żeby przynajmniej raz na miesiąc gdzieś wyjechać, potrzebują też garderoby na chłodniejsze miesiące i zupełnie zimne destynacje.  

Kampania Muuv (Fot. materiały prasowe)

Jako że szafa nie powinna ograniczać pragnienia przygody, projektantki postanowiły stworzyć kolekcję „Cold Stories To Tell”, którą można nosić w polską jesień, ale także w najzimniejszych zakątkach globu oraz... w Londynie, gdzie powstała kampania. 

Czerń w kolekcji przełamuje odcień miedzi, a typowo sportowe fasony – topy na ramiączkach, spodnie dresowe i bluzy – zostały wzbogacone o casualowe okrycia – dwa modele ocieplanych kurtek zimowych, wiatrówkę i oversize’owy płaszcz przeciwdeszczowy. Malina i Kaja, które zachwycając naturalnym pięknem, chcą świetnie czuć się w swoich ciałach, nie mają jednak zamiaru iść na kompromisy. Ubranie na mróz nie musi oznaczać kurtek, w których wygląda się na cięższą o kilka kilogramów. Nie ma tu mowy o rezygenacji z wygody na rzecz mody, ale też z mody na rzecz czysto praktycznego wymiaru stroju. Ta zdrowa równowaga pozwoliła stworzyć kolekcję, która pozostając kobiecą, spełnia wszystkie funkcje potrzebne aktywnej dziewczynie. A zapalona podróżniczka z kolekcji może stworzyć bazę garderoby, którą łatwo spakować do walizki. Wszystko tu do siebie pasuje, więc wystarczy kilka elementów, by zbudować kilkadziesiąt stylizacji.  

W skład kolekcji weszły więc kolarki (uwaga: hit pokazów wiosna-lato 2019), dopasowane sukienki z golfem, bluzy i proste sukienki z krótkim rękawem. Dziewczyny nie zapomniały także o czapkach i rękawiczkach, żeby było nam naprawdę ciepło. 

Równie ważne jak fasony, są materiały używane przez Muuv. Marka szyje ze szmerglowanej bawełny o ponadprzeciętnie dużej gramaturze, a ocieplina wszyta w środek kurtek zimowych przepuszcza powietrze i jest antyalergiczna. Do jej wytworzenia użyto włókniny z lumenem, której struktura jest wykonana z rureczek bez wypełnienia w środku dzięki czemu ma fenomenalne właściwości termiczne i jest doskonałą alternatywą do puchu.

Jak to nosić? W Warszawie i w Londynie, jesienią i zimą, na luzie i na wieczór. Malina i Kaja dbają o to, żeby ich ubrania były takie, jak one – gotowe na wszystko. 

Anna Konieczyńska
Komentarze (1)

Beata Olczyk
Beata Olczyk26.10.2018, 13:20
❤️❤️❤️ Must - have
Proszę czekać..
Zamknij