Znaleziono 0 artykułów
05.12.2018

Prezentownik: dla indywidualistki

Ilustracja: Formallina

Inne niż wszystkie. To chyba podstawowe kryterium, jakim powinniśmy kierować się przy wyborze prezentów dla bliskiej nam indywidualistki. Łatwiej powiedzieć, niż zrobić? Nie do końca. Zarówno branża mody, jak i beauty oferują mnóstwo zaskakujących rozwiązań, niszowych, nieodkrytych jeszcze przez szeroką publiczność, marek i oryginalnych produktów. Wybraliśmy kilka najciekawszych.

Kolorowy ptak

Sztuczne futro, PAJONK (Fot. materiały prasowe)

– To kolekcja mała, ale wyjątkowo dla mnie ważna – mówi o najnowszej odsłonie swojej marki Michał Pająk. Oprócz wieczorowych sukienek wysadzanych kryształkami Swarovskiego, czy modeli wykonanych z satynowanego jedwabiu inspirowanych męską sylwetką, znalazło się w niej kolorowe futro. Oversize’owe, okazałe i, przede wszystkim, sztuczne. Z pewnością ucieszy każdą miłośniczkę wyrazistych projektów, które w kilka sekund odmieniają każdą stylizację.

Dziewczyna z perłą

Torebka, 0711 Tbilisi (Fot. materiały prasowe)

Podobno wszystkie odcienie bieli będą w przyszłym roku przynosić szczęście. Jeśli faktycznie tak się stanie, biała, wykonana z ręcznie przyszywanych pereł torebka gruzińskiej marki 0711 Tbilisi będzie prezentem nie tylko modnym, ale także wyjątkowym. Babcine kuferki oraz inspirowane fasonami z lat 90. modele to trend, który utrzymuje się na fali już od dobrych kilku miesięcy. Wersje wysadzane prawdziwymi perłami to jednak rzadkość, a więc także mała dawka świątecznego luksusu. Kupicie je między innymi na platformie Farfetch.

Do wyboru, do koloru

Karta podarunkowa H&M (Fot. materiały prasowe)
Reklama

Jeśli bliska wam indywidualistka chadza tylko własnymi modowymi ścieżkami, a jej niezależność sprawia, że obdarowanie jej konkretnym prezentem może skończyć się fiaskiem, karta podarunkowa będzie świetnym rozwiązaniem. Doładujecie ją dowolną, wybraną przez siebie kwotą, którą będzie można przeznaczyć na zakupy przez następne 24 miesiące. Wydając w całości, bądź dokładając do nieco droższego projektu, o którym skrycie marzy.

Zapach mężczyzny

Perfumy Au Hasard, Louis Vuitton (Fot. materiały prasowe)

Jeśli nie niszowe, to może męskie? Jeśl indywidualistka jest fanką perfum, zapomnijcie o masowych zapachach dostępnych w popularnych perfumeriach. Zamiast tego rozejrzyjcie się za nietuzinkowymi kompozycjami bazującymi na zaskakującym połączeniu składników. Dodatkowo powinny być zamknięte w przepięknym (i fotogenicznym) flakonie. Nasz typ? Męska kolekcja zapachów Louis Vuitton, a szczególnie rozkładający na łopatki Au Hasard. Mieszanka drzewa sandałowego z kardamonem wyczuwalnym dopiero po kontakcie ze skórą to dzieło Jacquesa Cavalliera, jednego z najbardziej znanych i doświadczonych „nosów” w branży perfum.

Przedmiot pożądania

Trampki Converse x OFF White 529 zł (Fot. materiały prasowe)

Wszystko, czego dotyka Virgil Abloh, dyrektor kreatywny marki Off-White, błyskawicznie zmienia się w złoto. Jednym z najbardziej pożądanych projektów wśród spragnionych nowości millenialsów będą conversy, które powstały we współpracy z projektantem. Zmodyfikowany przez urodzonego w Chicago projektanta kultowy model Chuck 70 dostępny jest w sprzedaży od 4 grudnia. Oczywiście w limitowanej edycji.

Dotyk Midasa

Kolczyki, Aeyde ok. 930 zł (Fot. materiały prasowe)

Już nie tylko buty, ale także biżuteria. Aeyde, jedna z ulubionych obuwniczych marek influencerek, poszerzyła swoją ofertę o kolekcję minimalistycznych, ale nawiązujących do architektonicznych form kolczyków. Wykonane z 18-karatowego złota nieregularne wkręty zachwycą każdego, kto ceni sobie oryginalny i niepowtarzalny design.

Luksus z polską metką

Sukienka, Magda Butrym (Fot. materiały prasowe)

Wyjątkowo rzadki jedwab morski, lekko bufiaste i wypełnione poduszkami ramiona i strusie pióra. Nie ma szans, żeby ktokolwiek przeszedł w tej sukience niezauważony. Model z jesienno-zimowej kolekcji Magdy Butrym „From Rodeo to Vegas” to kwintesencja luksusu i najwyższej jakości krawiectwa. A także pamiątka na długie, długie lata.

W szczytnym celu

Długopis, Montblanc (Fot. materiały prasowe)

Długopis Montblanc powstał we współpracy z nazywanym często „najbardziej wpływowym artystą młodego pokolenia” Markiem Newsonem, a służy wsparciu szczytnego celu – Globalnego Funduszu zbierającego środki na walkę z HIV i AIDS. Marka na walkę z chorobą przekaże pięć euro ze sprzedaży każdego produktu z czerwonej kolekcji (Montblanc M)RED.

Michalina Murawska
Reklama
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę