Znaleziono 0 artykułów
16.01.2024

Redakcja poleca: Torba Louis Vuitton, mistrzowskie perfumy i wystawa Agnieszki Bar

16.01.2024
​Fot. Materiały prasowe

Na początku 2024 roku sięgamy po luksusowe dodatki, sprawdzone kosmetyki i ważną książkę. Na co warto zwrócić uwagę w nadchodzącym tygodniu?

Moda: Torba Speedy domu mody Louis Vuitton

​Fot. Materiały prasowe

Dobrze znany model torby Louis Vuitton zinterpretowany przez dyrektora kreatywnego męskiej kolekcji Pharrella Williamsa ma oddawać energię Canal Street na Dolnym Manhattanie. I rzeczywiście, klasyczna forma z charakterystycznymi monogramami staje się dynamiczna i nowoczesna. Miękka, sprężysta skóra cielęca łatwo zmienia kształt, jest lekka i szlachetna w dotyku. Perfekcyjne wykończenie nawiązuje do rzemieślniczych tradycji marki, a wyrazisty kolor nadaje jej osobowość. Taki dodatek pozwala na liczne eksperymenty ze stylizacjami.

Książka: „Histeria sztuki. Niemy krzyk obrazów” Sonii Kiszy

​Fot. Materiały prasowe

Nakładem wydawnictwa Znak Koncept ukazała się książka Sonii Kiszy, która przeprowadza czytelnika przez historię sztuki, uczy czytać obrazy i osadzać dzieła w kontekście epoki. Autorka nie szczędzi dygresji i ciekawostek, ale najciekawszy jest jej punkt widzenia. Kiszę interesują kobiety – nieszablonowe bohaterki, cielesne symbole, zapomniane twórczynie. Monografia udowadnia, że nasi przodkowie wcale nie byli tacy pruderyjni, a sztuka religijna może ocierać się o pornografię. Obrazoburcza historia sztuki łamie kanon.

Zapach: Incensum Mizensir Genève

Fot. Materiały prasowe

Zapach dostępny w salonach stacjonarnych i stronie internetowej Mood Scent Bar stworzył Alberto Morillas (Acqua di Gio, Flower by Kenzo czy CK One). Mistrz perfumiarstwa zinterpretował japońską ceremonię kōdō, podczas której palone kawałki drewna pozwalają „wsłuchać się w woń” i uzdrowić duszę. Morillas połączył drogocenne w starożytności kadzidło i mirrę z aromatycznymi nutami drzew, które były hołubione przez samurajów i szogunów. Dodał też głęboki akord papirusu.

Wystawa: „Droga przez Utratę” Agnieszka Bar

Fot. A. Kielan

Znana projektantka szkła na chwilę odchodzi od wzornictwa przemysłowego, żeby opowiedzieć osobistą historię poronień. Artystka otwarcie mówi o kryzysie psychicznym, który zmusił ją do rocznego urlopu na uczelni, zastanawia się nad modelami kobiecości, które podsuwa kultura, i opowiada o procesie zdrowienia, w którym towarzyszyły im inne kobiety. Wystawę Agnieszki Bar „Droga przez Utratę”, której kuratorką jest Joanna Kobyłt, można oglądać do 25 lutego w Galerii SIC! BWA Wrocław.

Uroda: Produkty SENSUM MARE w nowej odsłonie 

Fot. Materiały prasowe

 W ostatnim czasie zaprezentowaliśmy nowe opakowanie naszego kultowego już produktu serum ALGOPRO C. Zgodnie z nową identyfikacją wizualną zaprojektowane zostały również ostatnie premierowe produkty – serum ALGOPRO PEPTYDY, serum ALGOPRO CERAMIDY, maska pod oczy ALGOMASK oraz krem do rąk ALGOBODY – mówi Łukasz Kołodziejek z SENSUM MARE. – Rebranding jest ewolucją, a nie rewolucją, choć niektóre linie produktowe rzeczywiście dostaną całkowicie nowy wygląd. Idziemy z duchem czasu i wychodzimy naprzeciw wymaganiom naszych klientów. Odświeżony logotyp i jego pogrubione, nowoczesne fonty nawiązują do coraz silniejszej pozycji marki na rynku, jak również podążania i kreowania rynkowych trendów – dodaje drugi współzałożyciel marki Maciej Tęsiorowski.

Marta Szwarc
Proszę czekać..
Zamknij