Znaleziono 0 artykułów
11.06.2020

Rihanna stworzyła kolekcję dla aktywistów i buntowników

(Fot. materiały prasowe)

Gwiazda postanowiła złożyć hołd młodym ludziom, którzy walczą o zmiany na świecie. Pierwsza część letniej kolekcja Fenty 6-20 trafi do sprzedaży już dzisiaj.

Oryginalność, własne zdanie i możliwość wyrażania siebie – wartości wyznawane przez Rihannę miały od początku znajdować odzwierciedlenie także w działaniach marki Fenty.

(Fot. materiały prasowe)

Najnowsza kolekcja – 6-20 – to wyraz „nieodpowiedzialnego buntu, kreatywności, nadziei i ducha młodości”. Marka zapowiedziała na Instagramie, że inspirowała się latami 90. i sceną rave – zobaczymy zatem luźne kroje, psychodeliczne printy wykonane metodą tie dye i grunge’owe bluzy.

Premiera pierwszych sylwetek zapowiedziana jest na 11 czerwca. Druga część ze sloganami wejdzie do sprzedaży 18 czerwca, a ostatnia – 15 lipca. Za zdjęcia do kampanii odpowiada Lea Colombo. Modele i modelki reprezentują idee wolności, różnorodności, jedności i solidarności, wedle pierwotnych założeń marki Rihanny.

(Fot. materiały prasowe)

Wokalistka i bizneswoman otwarcie wypowiada się na temat tragicznej śmierci George’a Floyda i rasizmu systemowego w Stanach Zjednoczonych. W ostatnim tygodniu postanowiła użyć mediów społecznościowych, by zachęcić fanów do głosowania nad reformą policji, a także wspierania organizacji charytatywnych, walczących z rasizmem. „Fenty jest marką, którą stworzono w duchu piękna, siły i wolności. Gdy rasiści próbują zabrać te wartości czarnym ludziom, nie będziemy biernie patrzeć, jak to robią. Nie pozwolimy, aby to się działo. Jesteśmy na to zbyt silni, kreatywni i odporni. W ramach wsparcia społeczności ludzi czarnoskórych, przekażemy datek na rzecz Colours of Change i Movement For Black Lives. Prosimy was, abyście zabierali głos i sprzeciwiali się rasizmowi oraz dyskryminacji w każdej możliwej formie” – pisała w ramach wtorkowej akcji Black Out Tuesday.

Kolekcja będzie dostępna od 11 czerwca na stronie Fenty.

Kamila Wojtkiewicz
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę