Znaleziono 0 artykułów
14.06.2021

Wszystko, co wiemy o kosmetycznej marce Harry’ego Stylesa

(Fot. Anthony Pham via Getty Images)

Harry Styles, twórca przeboju „Watermelon Sugar” zarejestrował niedawno nową markę perfum i kosmetyków. Dziś wiadomo już o niej więcej. Dostała nazwę Pleasing, jest inkluzywna, a na początek oferuje serum oraz lakiery do paznokci. Produkty można już zamawiać w przedsprzedaży.

1. Marka dostała nazwę Pleasing

Gdy firma została zarejestrowana pod nazwą Pleased As Holdings Limited, domyślano się, że marka Stylesa nazywać się będzie Pleased As – w dosłownym tłumaczeniu: „cieszyć się jak”. Według słownika Merriam-Webster idiom „as pleased as Punch” wziął się od teatrzyku kukiełkowego Punch i Judy, niegdyś jednej z największych angielskich nadmorskich atrakcji. Dziś używa się tego powiedzenia do określenia dumy lub zachwytu, co wydaje się idealnie pasować do marki beauty traktującej makijaż jako źródło zabawy i twórczej ekspresji. Dziś wiadomo jednak, że wokalista autorską markę kosmetyków nazwał Pleasing.

2. Marka skierowana jest do każdego

Jako osoba promująca płynność płciową i autoekspresję w każdej postaci, Styles nie boi się przełamywać norm społecznych. Pracując ze stylistą Harrym Lambertem, były członek zespołu One Direction często pokazuje się na scenie lub czerwonym dywanie w przekraczających granice kreacjach od Gucciego czy płynnego płciowo projektanta Harrisa Reeda, który na początku tego roku stworzył kolekcję kosmetyków we współpracy z marką kosmetyczną MAC.

Sam Harry również świetnie czuje się w makijażu, co udowodnił na zeszłorocznej okładce „Beauty Papers”. Często możemy zobaczyć go z pomalowanymi paznokciami: na Met Gali 2019 zaprezentował czarno-zielony manicure. Fakt, że marka Stylesa jest inkluzywna, dostępna dla wszystkich, a także zachęcająca do wolności, fantazji i kreatywności, nie jest zatem zaskoczeniem.

 

3. Marka oferuje lakiery do paznokci i produkty do pielęgnacji

Na początek w portfolio Pleasing znajdziemy lakiery do paznokcie, bo - jak mówi Styles - to od nich zaczęła się jego przygoda i fascynacja światem beauty. Wokalistka stawia też jednak na pielęgnację. W premierowej odsłonie wypuszcza na rynek dwa sera - jedno w formie pisaka, przeznaczone do okolic oczu i ust, oraz rozświetlające serum do twarzy. - Pleasing Pen i Perarlescent Illuminating Serum to szczególnie dobre rozwiązania na dni, gdy nie czujesz się zbyt atrakcyjnie. Możesz zawsze mieć je pod ręką i odświeżyć się w każdej chwili - mówi w rozmowie z "Dazed & Confused".

Styles jest estetą, zrozumiałe więc, że poświęcił dużo uwagi opakowaniom kosmetyków Pleasing. Flakoniki, w których zamknięto lakiery do paznokci wyglądają jak małe rzeźby, z kolei buteleczki z serum odznaczają się minimalistycznym dizajnem i piękną kolorystyką w odcieniu mięty. 

Produkty już teraz można zamawiać w przedsprzedaży. Oficjalny start zaplanowano na 29.11.

 

Tish Weinstock
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę