Znaleziono 0 artykułów
24.09.2019

Wizjonerzy biznesu na konferencji w Warszawie

24.09.2019
Fot. materiały prasowe

Wyjątkowa w tej części Europy konferencja. Jedyna w swoim rodzaju okazja, by spotkać się z wizjonerami biznesu i nowych technologii z całego świata. Ponad 120 prelegentów i cztery sceny tematyczne. Już w dniach 2-3 października w warszawskim Centrum Praskim Koneser odbędzie się druga edycja Business Insider Trends Festival.

Świat biznesu zmienia się bardzo dynamicznie. Wiedzą o tym doskonale organizatorzy Business Insider Trends Festival. – Jesteśmy świadkami i uczestnikami czwartej rewolucji przemysłowej. W ciągu kolejnych sześciu lat nastąpi moment krytyczny w rozwoju wielu nowych technologii – upowszechnią się i będą zmieniać nasze życie. Drukowanie narządów na biodrukarce 3D, sztuczna inteligencja w zarządzie firmy, autonomiczne samochody i pierwszy komercyjnie sprzedany wszczepialny smartfon – to tylko niektóre z prognoz. Każda branża podlega transformacji, a mówcy, którzy wystąpią podczas Business Insider Trends Festival, pozwolą uczestnikom te zmiany lepiej zrozumieć i otworzą ich na nowe perspektywy – tłumaczy Łukasz Grass, członek rady programowej Business Insider Trends Festival.

Fot. materiały prasowe

To wydarzenie skierowane do kadry zarządzającej, menedżerów oraz przedstawicieli start-upów. Tematy, które zostaną poruszone podczas konferencji, determinują funkcjonowanie przedsiębiorstw na współczesnych rynkach. Wszystkie są niezwykle istotne i mogą przesądzić o być albo nie być nowoczesnego biznesu. – Zależało nam na tym, żeby prelegentami konferencji zostali eksperci międzynarodowej klasy, zarówno z Polski, jak i ze świata. Myślę, że udało nam się zrealizować ten cel. Na Business Insider Trends Festival pojawią się znakomici specjaliści o imponującej wiedzy i nieprzeciętnym wyczuciu trendów – przekonuje Aleksandra Brzozowska, head of Business Insider Trends Festival.

Kto pojawi się na początku października w Warszawie? Swoją obecność potwierdzili już m.in. Henry Blodget, założyciel Business Insider Inc., Hannes Schmid, fotograf, milioner i filantrop, założyciel organizacji Smiling Gecko, oraz Zev Siegl, współzałożyciel sieci kawiarni Starbucks. Wśród prelegentów Business Insider Trends Festival znajdą się także: Ingo Rübe, założyciel i dyrektor generalny BOTLabs, Mark T. Hofmann, analityk kryminalny i psycholog biznesu, Pascal Kaufmann, neurobiolog i ekspert od sztucznej inteligencji, a także Taavi Kotka, pierwszy minister odpowiedzialny za transformację cyfrową w Estonii.

Jednak – jak przekonuje Aleksandra Brzozowska –Business Insider Trends Festival to znacznie więcej niż konferencja biznesowa. – Wydarzeniu będzie towarzyszyć festiwal sztuki i muzyki oraz wiele innych kulturalnych atrakcji – zaznacza.

Agenda festiwalu (fot. materiały prasowe)

Pierwsza edycja konferencji przyciągnęła tłumy. – Ubiegłoroczny sukces sprawił, że w tym roku naszego przedsięwzięcia nie mogło zabraknąć na europejskiej scenie biznesowej – mówi Jovan Protic, COO Ringier Axel Springer Polska. – W pierwszej edycji na trzech scenach zgromadziliśmy 80 mówców z całego świata, a 1,4 tys. uczestników wzięło udział w prelekcjach i warsztatach, podczas których dowiedzieli się, jak pod wpływem nowych technologii zmieniają się bankowość, świat finansów, przemysł i życie człowieka – tłumaczy Protic.

Fot. materiały prasowe

Druga edycja Business Insider Trends Festival rozszerza swój zakres. Każde z zagadnień będzie prezentowane na dedykowanej temu scenie. Pierwsza obejmie tematy z obszaru Global Economy. Jej ważną częścią będzie blok poświęcony Chinom. Wezmą w nim udział Jacob Lovén i Tom Xiong, producenci z Den Digitala Draken. To największy w Skandynawii podcast poświęcony nowinkom technologicznym prosto z Państwa Środka oraz jeden z większych anglojęzycznych podcastów dotyczących tej tematyki. Prowadzący na przykładach zaprezentują, w jaki sposób innowacje z Azji, głównie z Chin, zmieniają świat oraz jak oddziałują na rynki zachodnie. W bloku tematycznym o Chinach wystąpią także Haiwen Chen z firmy Alibaba oraz Tingting Fang z JudyDoll.

Na drugiej scenie – Life Science – będzie można się dowiedzieć m.in., czym jest VUCA world oraz czemu fińskie określnie „sisu” jest sexy, a także co może wnieść do skutecznego zarządzania system żywienia piłkarzy stosowany w Borussii Dortmund. Te i inne tematy związane z aktualnymi wyzwaniami i trendami w zarządzaniu będą poruszane przez ekspertów takich jak Igor Bogicevic z Seven Bridges, twórca rozwiązań IT oraz trendów w biotechnologii, Anna Wójcicka z Warsaw Genomics oraz Vanessa Oertzen-Hagemann, specjalistka ds. żywienia w Borussii Dortmund FC. Pojawi się także Roba Blackie z RBDS z wystąpieniem „Effective Communication by Donald Trump – How to Move the World Economy with a Tweet and How to Defend Yourself Against It”. W bloku poświęconym odpowiedzialnej modzie wezmą udział przedstawiciele „Vogue Polska” – dyrektor kreatywna Małgosia Bela oraz redaktor naczelny pisma Filip Niedenthal.

Fot. materiały prasowe

Na trzeciej scenie – Business 4.0 – uczestnicy zobaczą m.in.: Ingo Rübe z BOTLabs, firmy chcącej przywrócić zaufanie i demokratyzację internetu, Sonię Wędrychowicz, liderkę w dziedzinie transformacji cyfrowej z 25-letnim doświadczeniem w Europie, Azji i USA, a także Rafała Kuklińskiego z Amazon Web Service. Z kolei czwarta scena – Media i Marketing – zgromadzi specjalistów od marketingu i komunikacji z całego świata. Wystąpią na niej m.in. Lars Silberbauer z MTV (Viacom), który opowie o nowej generacji influencer marketingu, a także Gerard Crichlow z BBDO, który ma globalne doświadczenie w zakresie public relations, mediów cyfrowych, mediów społecznościowych oraz budowania strategii kulturowej. Dawid Szczepaniak z VML przedstawi najgłośniejsze kampanie kształtujące przyszłość komunikacji o kobietach i kierowanej do kobiet, a Michał Rejent i Elisa Minetti z PLNY LALA pochylą się nad zagadnieniem „Why Women Love to Hate Pink”.

Wszystko to sprawia, że Business Insider Trends Festival to wydarzenie, którego osoby wiążące swoją przyszłość z biznesem po prostu nie mogą przegapić! „Vogue Polska” jest jego patronem medialnym. Pełen program konferencji: https://trendsfestival.pl

 

 

Natalia Jeziorek
Proszę czekać..
Zamknij