Znaleziono 0 artykułów
13.10.2025

Yaritza Reyes-Zmysłowska bohaterką kampanii marki Artelioni

13.10.2025
Yaritza Reyes-Zmysłowska w kampanii marki Artelioni / Fot. Marcin Tyszka

Marka Apart od pierwszej edycji programu Top Model inspiruje i wspiera nowe talenty, łącząc świat mody z wyjątkowymi historiami. W czternastej odsłonie programu do współpracy zaproszono markę Artelioni z portfolio Apart. Twarzą kampanii została Yaritza Reyes-Zmysłowska – modelka, dziennikarka i aktywistka, której charyzma i siła doskonale oddają filozofię marki.

Zgodnie z tradycją programu Top Model nagrodą dla zwycięzcy jednego z zadań jest udział w profesjonalnej sesji reklamowej Apart. W czternastej edycji show to wyróżnienie trafiło do Yaritzy Reyes-Zmysłowskiej. Pochodząca z Dominikany modelka ma na swoim koncie tytuł Miss World Dominican Republic, a jej kariera sięga daleko poza świat mody. Yaritza jest również dziennikarką, aktorką i działaczką społeczną. Zaangażowana w inicjatywy charytatywne na Filipinach i w Republice Południowej Afryki pokazuje, że piękno może być nie tylko estetyczne, ale i zaangażowane.

Yaritza Reyes-Zmysłowska w kampanii marki Artelioni / Fot. Marcin Tyszka

Za obiektywem kampanii stanął Marcin Tyszka, od lat związany z Top Model. Jego charakterystyczna estetyka i umiejętność wydobywania z modelek autentycznych emocji stworzyły wyjątkową opowieść o sile i indywidualności. Kadry utrzymane w wyrafinowanej kolorystyce stanowią idealne tło dla biżuterii Artelioni, podkreślając jej charakter i elegancję.

Nowa kolekcja Artelioni to hołd dla osobowości i kreatywności. W linii Stones królują agaty, onyksy, fluoryty i kamienie księżycowe, które wprowadzają klimat boho i swobodnej elegancji. Dla miłośniczek klasyki powstała kolekcja inspirowana stylem art déco, w której geometryczne formy i kontrast czerni oraz srebra tworzą ponadczasowe kompozycje. Całość uzupełniają delikatne pierścionki i broszki zdobione cyrkoniami – detale, które potrafią nadać stylizacji wyjątkowego charakteru.

Kampania Artelioni z Yaritzą Reyes-Zmysłowską to manifest nowoczesnej kobiecości – pewnej siebie, świadomej i niebanalnej. W tej opowieści biżuteria nie jest dodatkiem, lecz narzędziem ekspresji i siły. Yaritza uosabia ideę marki, łącząc naturalny wdzięk z magnetyczną charyzmą.

Aleksandra Kupras
  1. Moda
  2. Premiery
  3. Yaritza Reyes-Zmysłowska bohaterką kampanii marki Artelioni
Proszę czekać..
Zamknij