Znaleziono 0 artykułów
02.07.2019

Zalando łączy siły z adidas Originals

Sevdaliza w kampanii (Fot. materiały prasowe)

Efektem współpracy jest kampania „Moje supercourty, moja historia”, która zachęca do odłożenia telefonów. Dopiero wtedy można otworzyć się na kreatywność w świecie rzeczywistym. Filmiki z udziałem wokalistki Sevdalizy promują kolekcję Home of Classics.

W naszej nowej kampanii chcieliśmy, żeby to sneakersy opowiadały historie, które przeżywamy – mówi Matthias Haase, Business Owner creative.lab w Zalando Marketing Services. Kolekcja 10 modeli Home of Classics, obejmująca nową edycję ponadczasowych sneakersów adidas Originals Supercourt, zapowiadana jest kampanią reklamową pod hasłem „Moje supercourty, moja historia”. Jej główna bohaterka, irańsko-duńska wokalistka Sevdaliza, ucieleśnia ideę projektu. Artystka (w ubiegłym roku wystąpiła na Openerze), która w drodze do sukcesu musiała pokonać szereg barier, nieustannie wierzyła w siebie. Ani na chwilę nie zboczyła ze swojej ścieżki, realizując się w odważnej ekspresji. ​– Sevdaliza jest artystką, która potrafi tę historię opowiedzieć w idealny sposób. Przezwyciężyła liczne trudności i poradziła sobie z wieloma kontrowersjami, uwolniła swój potencjał i przekuła swoje doświadczenia w sukces – zauważa Matthias.

Sevdaliza w kampanii (Fot. materiały prasowe)

To przesłanie jest bliskie kampanii, która namawia do odłożenia na bok telefonów. Przejście do offline'u ma się wiązać z jeszcze większym bogactwem doświadczeń. A zadrapania, ślady i plamki na białych sneakersach nie są wcale ich wadą, a wręcz przeciwnie, opowiadają osobistą historię tego, kto je nosi. 

Kampania reklamowa (Fot. materiały prasowe)

Wolność od telefonu, która wyraża się w filmie hasłem „Hands free”, oznacza jednak nie tylko rezygnację z nadmiaru bodźców, pozwalającą otworzyć się na świat zewnętrzny, ale większą wolność przeżywania. 

Kampania reklamowa (Fot. materiały prasowe)

W filmach Sevdalizie towarzyszy kolektyw artystyczny SOULKISSESARTS z Berlina oraz grupaa tańca vogue, na której czele stoją Giselle, Riley, Kobe z House of Revlon i Frederik z House of Xtravaganza.

Zobacz film towarzyszący kampanii.

Anna Konieczyńska
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę