Znaleziono 0 artykułów

Uroda

Proszę czekać..
Pielęgnacja w męskim stylu Pielęgnacja w męskim stylu Nowa polska marka Sord powstała z myślą o mężczyznach, którym zależy na długotrwałych efektach pielęgnacyjnych.
Kevin Murphy świętuje dwudziestolecie swojej marki Kevin Murphy świętuje dwudziestolecie swojej marki Australijski stylista ponad dwie dekady temu zaczął promować zrównoważone podejście do pielęgnacji włosów, z poszanowaniem środowiska naturalnego. Poznajcie historię jego sukcesu.
Skin-plumping kosmetykami Bielenda Professional Supremelab Skin-plumping kosmetykami Bielenda Professional Supremelab Sprawdzamy, jak działają kosmetyki z linii Bielenda Hydra Glow, które oferują efekt supernawilżenia wszystkim rodzajom cery, również tym problematycznym.
Instagramowy konkurs marki Neboa. Do wygrania zaproszenia na pokaz Paprocki & Brzozowski Instagramowy konkurs marki Neboa. Do wygrania zaproszenia na pokaz Paprocki & Brzozowski Na zwycięzców konkursu marki Neboa czekają dwa zaproszenia na pokaz Paprocki & Brzozowski. Wystarczy odpowiedzieć na proste pytanie.
Pop-up Sunissime w Elektrowni Powiśle: Wszystko o słonecznej pielęgnacji Pop-up Sunissime w Elektrowni Powiśle: Wszystko o słonecznej pielęgnacji Wszystko o słonecznej pielęgnacji w pop-upie Sunissime Lierac w Elektrowni Powiśle
Piękny uśmiech dla każdego Piękny uśmiech dla każdego Kinga Gniedziejko jest lekarzem dentystą o wyjątkowym poczuciu estetyki. Skupiając się na potrzebach swoich pacjentów, spełnia ich oczekiwania z nawiązką.
Magdalena Boczarska za kulisami sesji „Lekcje Wartości” L’Oréal Paris Magdalena Boczarska za kulisami sesji „Lekcje Wartości” L’Oréal Paris Magdalena Boczarska wzięła udział w kampanii „Lekcje Wartości” L’Oréal Paris. Aktorka za kulisami niezwykłej sesji dzieli się swoimi doświadczeniami.
Marka Nars rewolucjonizuje świat makijażu już od 30 lat Marka Nars rewolucjonizuje świat makijażu już od 30 lat Kultowa marka kosmetyczna Nars inspiruje do kreatywności i indywidualności, oferując szeroką gamę produktów, które podkreślają osobiste piękno każdej kobiety. Właśnie dołączyła do portfolio agencji Prêt-à-Porter PR.
Christy Turlington w najbardziej twarzowym bobie dla kobiet po pięćdziesiątce Christy Turlington w najbardziej twarzowym bobie dla kobiet po pięćdziesiątce Bob supermodelki pasuje do każdego kształtu twarzy, jest łatwy w stylizacji i nie wymaga ciągłych wizyt u fryzjera, więc może być doskonałą propozycją na wakacyjne odświeżenie fryzury.
Sarah Jessica Parker udowadnia, że warkocz to idealna fryzura dla kobiet po pięćdziesiątce Sarah Jessica Parker udowadnia, że warkocz to idealna fryzura dla kobiet po pięćdziesiątce Idealna kobieca fryzura po 50. roku życia to tylko i wyłącznie bob? Nic bardziej mylnego. Sarah Jessica Parker, zaraz po Demi Moore udowadnia, że w dojrzałym wieku sprawdzą się także długie warkocze.
Szefowa polskiego oddziału Mesoestetic Ewa Kozak o sukcesie w branży kosmetycznej Szefowa polskiego oddziału Mesoestetic Ewa Kozak o sukcesie w branży kosmetycznej Konsekwencji i samodyscypliny nauczyły mnie doświadczenia z czasów dzieciństwa – uprawianie sportu i szkoła muzyczna – mówi Ewa Kozak. Rozmawiamy o prowadzeniu zespołu w dużej firmie.
Maski w płachcie – koreański sekret kosmetyczny Maski w płachcie – koreański sekret kosmetyczny Jeśli twoja skóra potrzebuje szybkiego zastrzyku substancji odżywczych albo kwadransa relaksu, sprawdź, co potrafią koreańskie maski w płachcie. Na przykład te z linii Korean Heritage marki Korika.
Dlaczego pływanie to sport idealny? Dlaczego pływanie to sport idealny? Wzmacnia mięśnie, kształtuje sylwetkę, jest dostępny dla każdego. O zaletach pływania rozmawiamy z Frankiem Ostaszewskim, trenerem i psychologiem związanym z Uniwersytetem SWPS.
Rihanna została ambasadorką kultowych perfum Dior J’adore Rihanna została ambasadorką kultowych perfum Dior J’adore Ikona stylu i przyjaciółka francuskiego domu mody Dior Rihanna została nową ambasadorką perfum Dior J’adore. Dotychczas ich twarzą była Charlize Theron.
Na styku pielęgnacji i technologii: przyciągająca moc miceli marki Bioderma Na styku pielęgnacji i technologii: przyciągająca moc miceli marki Bioderma W ramach projektu „Przyciągaj technologiami przyszłości” marka zaprosiła nas do wzięcia udziału w warsztatach wykorzystujących sztuczną inteligencję.
  1. Uroda
Proszę czekać..