Znaleziono 0 artykułów
05.02.2021
Artykuł sponsorowany

Francuska bielizna na walentynki

Natalia Jeziorek

Silne, inspirujące i niezależne kobiety już od 105 lat są inspiracją dla projektantów Etam. Od 1 lutego witryny polskich sklepów marki po raz pierwszy zdobić będą zdjęcia rodzimej ambasadorki. Gwiazdą walentynkowej kolekcji jest Anna Markowska, finalistka siódmej edycji programu „Top Model”.

Francuska marka Etam słynie z wyjątkowej bielizny. Nowoczesny dizajn i delikatne projektowane w Etam Tech Center we francuskim Lille koronki idealnie podkreślają kobiece piękno. W walentynkowej kolekcji, która 1 lutego pojawiła się w salonach Etam w całej Polsce, znaleźć można koronkową bieliznę, zwiewne, wykonane ze stuprocentowego jedwabiu halki, delikatne szlafroczki oraz klasyczne piżamy w szlachetnym odcieniu głębokiej czerwieni lub w ponadczasowej czerni. Taka bielizna idealnie sprawdzi się jako walentynkowy prezent i podgrzeje temperaturę podczas romantycznego wieczoru we dwoje.

Uosobieniem ważnych dla marki Etam wartości – wewnętrznej siły i płynącego z niej piękna – jest zaproszona do tegorocznej kampanii Anna Markowska. Finalistka siódmej edycji programu „Top Model” to kobieta, której trudne doświadczenia życiowe nie przeszkodziły w realizacji marzeń i karierze zawodowej. Po tym, jak wygrała walkę z nowotworem złośliwym, Anna spełnia się jako modelka. Realizuje też podróżnicze pasje, uprawia sport, również ekstremalny. Niezachwianą postawą udowadnia, że dla silnych kobiet nie ma rzeczy niemożliwych, bo wszelkie życiowe przeciwności, które spotykają na swojej drodze, są w stanie pokonać dzięki wewnętrznej mocy. Zaangażowanie modelki w sprawy społeczne, jej wrażliwość i determinacja w dążeniu do obranego celu czynią z niej uosobienie hasła Etam #feelFREE.

Najnowsza kampania to nie pierwsze spotkanie Anny Markowskiej z Etam. W minionych latach finalistka „Top Model” chodziła po wybiegu Etam Live Show 2019 i 2020 podczas paryskiego tygodnia mody. Teraz, jako ambasadorka marki na rok 2021, stanęła przed obiektywem Nathaniela Goldberga, francuskiego fotografa, który może się poszczycić współpracą z takimi gwiazdami, jak Kate Moss czy Lady Gaga. Obok Anny Markowskiej w najnowszej kampanii Etam wystąpiły takie modelki jak Cindy Bruna, Mélodie Vaxelaire i Andreea Diaconu. Ponieważ marka Etam pragnie poprzez bieliznę podkreślać naturalne piękno kobiet, zdjęcia wykorzystane w tej i innych kampaniach są wolne od retuszu.

1/5Polska modelka w kampanii francuskiej marki Etam

Proszę czekać..
Zamknij