Znaleziono 0 artykułów
01.04.2019
Artykuł sponsorowany

J Balvin w kampanii kolekcji Guess Vibras

Anna Konieczyńska

Król reaggatonu zaprojektował wibrującą barwami kolekcję dla amerykańskiej marki Guess. Wystąpił także w jej kampanii reklamowej zrealizowanej w Miami.

J Balvin licznymi talentami mógłby obdzielić co najmniej kilka osób. Komponuje, śpiewa i tańczy, ale to nie wszystko! Moda jest dla niego równie ważna jak muzyka. Jego ambicją jest uczynienie z reaggatonu globalnego gatunku muzycznego, a energią, radością i pozytywnymi wibracjami tych rytmów chciałby zarazić także świadomych stylu ludzi. Kolekcja Vibras, którą stworzył dla marki Guess, łączy inspiracje sportową modą lat 90. z intensywnymi barwami i wyrazistymi wzorami. Rola J Balvina nie ograniczyła się do stworzenia kapsułowej kolekcji. Wystąpił także w jej kampanii reklamowej. W dzielnicy Little Haiti Miami na Florydzie – z oceanem, street artem i ulicami w tle – powstała sesja autorsta Tatiany Gerusovej. Wcześniej była odpowiedzialna za zdjęcia do kampanii z udziałem Camili Cabello, Jennifer Lopez i Hailey Bieber dla Guess. 

Tym razem przed jej obiektywem, oprócz J Balvina, stanęły modelki Sofia Jamora, Kara Del Toro, Xian Mikol i Gabriela Giovanardi, ubrane oczywiście w wielobarwne ubrania z kolekcji Vibras. Zdjęcia nie powstałyby bez zaangażowania Paula Marciano, Chief Creative Officer of GUESS?, Inc.

To cudowne uczucie móc wznieść współpracę z Guess na jeszcze wyższy poziom – mówi o kampanii J Balvin. – Dzięki kolekcji mogłem wprowadzić modę do świata mojej muzyki. Elementy kolekcji znalazły zastosowanie podczas trasy koncertowej mojej płyty „Vibras” – tłumaczy artysta.

Zadowolony z efektów współpracy jest także Nicolai Marciano, Director of Brand Partnerships for GUESS?, Inc and GUESS Jeans U.S.A. – Tematem kampanii są wibracje, Vibras. Zdjęcia wyrażają osobowość J Balvina, a jednocześnie są spójne z dziedzictwem marki Guess. Zważywszy na to, że J Balvin jest jednym z najpopularniejszych muzyków na świecie, a Guess ma dużą grupę fanów w krajach latynoamerykańskich, wiedziałem, że wspólna kolekcja będzie idealnym sposobem na dotarcie do jego fanów i wzbogacenie ich muzycznego doświadczenia także o modę – mówi Marciano.

Guess, który działa od 1981 roku, słynie ze zmysłowych kampanii reklamowych z udziałem największych gwiazd kina i modelingu. Przed obiektywem Ellen von Unwerth stawały w latach 90. Anna Nicole Smith, Claudia Schiffer czy Drew Barrymore, a w późniejszych latach także Gigi Hadid, Alessandra Ambrosio, Adriana Lima, czy Laetita Casta. To dzięki ikonicznym już zdjęciom modelki zrobiły międzynarodową karierę.

1/6J Balvin w kampanii Guess Vibras

Najmocniejszym motywem kolekcji króla reaggatonu dla amerykańkiej marki są wzory tie-dye w intensywnych kolorach, przywodzących na myśl gorące latynoskie rytmy. 

Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę