Znaleziono 0 artykułów
01.04.2019
Artykuł sponsorowany

J Balvin w kampanii kolekcji Guess Vibras

Anna Konieczyńska

Król reaggatonu zaprojektował wibrującą barwami kolekcję dla amerykańskiej marki Guess. Wystąpił także w jej kampanii reklamowej zrealizowanej w Miami.

J Balvin licznymi talentami mógłby obdzielić co najmniej kilka osób. Komponuje, śpiewa i tańczy, ale to nie wszystko! Moda jest dla niego równie ważna jak muzyka. Jego ambicją jest uczynienie z reaggatonu globalnego gatunku muzycznego, a energią, radością i pozytywnymi wibracjami tych rytmów chciałby zarazić także świadomych stylu ludzi. Kolekcja Vibras, którą stworzył dla marki Guess, łączy inspiracje sportową modą lat 90. z intensywnymi barwami i wyrazistymi wzorami. Rola J Balvina nie ograniczyła się do stworzenia kapsułowej kolekcji. Wystąpił także w jej kampanii reklamowej. W dzielnicy Little Haiti Miami na Florydzie – z oceanem, street artem i ulicami w tle – powstała sesja autorsta Tatiany Gerusovej. Wcześniej była odpowiedzialna za zdjęcia do kampanii z udziałem Camili Cabello, Jennifer Lopez i Hailey Bieber dla Guess. 

Tym razem przed jej obiektywem, oprócz J Balvina, stanęły modelki Sofia Jamora, Kara Del Toro, Xian Mikol i Gabriela Giovanardi, ubrane oczywiście w wielobarwne ubrania z kolekcji Vibras. Zdjęcia nie powstałyby bez zaangażowania Paula Marciano, Chief Creative Officer of GUESS?, Inc.

To cudowne uczucie móc wznieść współpracę z Guess na jeszcze wyższy poziom – mówi o kampanii J Balvin. – Dzięki kolekcji mogłem wprowadzić modę do świata mojej muzyki. Elementy kolekcji znalazły zastosowanie podczas trasy koncertowej mojej płyty „Vibras” – tłumaczy artysta.

Zadowolony z efektów współpracy jest także Nicolai Marciano, Director of Brand Partnerships for GUESS?, Inc and GUESS Jeans U.S.A. – Tematem kampanii są wibracje, Vibras. Zdjęcia wyrażają osobowość J Balvina, a jednocześnie są spójne z dziedzictwem marki Guess. Zważywszy na to, że J Balvin jest jednym z najpopularniejszych muzyków na świecie, a Guess ma dużą grupę fanów w krajach latynoamerykańskich, wiedziałem, że wspólna kolekcja będzie idealnym sposobem na dotarcie do jego fanów i wzbogacenie ich muzycznego doświadczenia także o modę – mówi Marciano.

Guess, który działa od 1981 roku, słynie ze zmysłowych kampanii reklamowych z udziałem największych gwiazd kina i modelingu. Przed obiektywem Ellen von Unwerth stawały w latach 90. Anna Nicole Smith, Claudia Schiffer czy Drew Barrymore, a w późniejszych latach także Gigi Hadid, Alessandra Ambrosio, Adriana Lima, czy Laetita Casta. To dzięki ikonicznym już zdjęciom modelki zrobiły międzynarodową karierę.

5/6J Balvin w kampanii Guess Vibras

Damskie topy zdobią napisy „Vibras”, nawiązujące do nazwy kolekcji, ale pokazujące także energetyczną naturę tych ubrań. 

Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę