
Nago otwiera kolejny rozdział w swojej historii. Polska marka debiutuje ze sportową linią ubrań, którą otwiera kolekcja stworzoną specjalnie na kort. Dla Patrycji Jabłkowskiej, właścicielki marki, ta dyscyplina zajmuje szczególne miejsce w sercu. W tej kolekcji zamyka się historia jej pasji i upodobaniu do wygody.
– Kolekcja inspirowana tenisem chodziła mi po głowie od bardzo dawna. Jako dziecko grałam w tenisa, ten sport ma też ważne miejsce w moim sercu ze względu na tatę, który grał całe życie – wspomina Patrycja. To właśnie postać ojca – założyciela fundacji wspierającej młode talenty i organizatora Mistrzostw Polski Kobiet – stało się impulsem do stworzenia nowej linii Nago.
Jak podkreśla projektantka, kluczem w projekcie Nago Sports było dobranie odpowiednich materiałów – przewiewnych, naturalnych i przyjemnych w dotyku. Największym wyzwaniem dla Patrycji okazało się stworzenie idealnej melanżowej dzianiny dresowej i może śmiało przyznać, że misja zakończyła się sukcesem. Szary materiał na zewnątrz jest szorstki, z kolei od wewnątrz tworzy ją miękki „miś”, niezwykle przyjemny w kontakcie z ciałem. Szary melanż nadaje kolekcji ponadczasowego, eleganckiego charakteru. Jednak nie tylko nim stoją sportowe projekty Nago. W palecie dominują odcienie granatu, beżu i delikatne akcenty zieleni.
Pierwsze sportowe projekty Nago pokochają nie tylko miłośnicy tenisa, ale także sportowej klasyki
Na pierwszy plan kolekcji wybijają się nadające ton bluzy o fasonach oversize i jeden krótszy model z suwakiem, a także swetry z organicznej bawełny, które idealnie łączą styl athleisure z quiet luxury. Klasyczne topy, T-shirty i body będą jakościową bazą w każdej szafie, niezależnie od preferowanego stylu. Idealnym dopełnieniem kolekcji sportowej Nago są szorty i dopasowane kolarki. Wśród akcesoriów znalazły się czapki z daszkiem oraz torby, które będziemy chciały zabrać nie tylko na kort czy siłownię, ale nawet do pracy, ze względu na ich przemyślany i praktyczny design.
Nago przyzwyczaiło nas do ponadczasowych form z unikatowym sznytem i tak też jest w przypadku kolekcji Sports. Projekty wyróżniają się uniwersalnymi formami, które z łatwością zaadaptują się do okazji, pory roku i stylu, a pokochają je zarówno nastolatki, jak i dojrzałe kobiety.
Patrycja Jabłkowska określa swoją najnowszą kolekcję jako „Retro sportową elegancję”. I choć każdy z jej elementów świetnie wypada solo, to ich nostalgiczny potencjał najlepiej widać w zestawieniach total look. Ową nostalgię możemy dostrzec także na zdjęciach kolekcji autorstwa Borysa Synaka, w których projektantka marki przemyciła bardzo emocjonalne akcenty: rakietę i piłki marki Wilson, które uruchamiają wspomnienia z dzieciństwa, rodzinną biżuterię oraz charakterystyczne buty, które przypominają te, które zakładała wędrówki z mamą.
Modelka: Liza Korol (New Chapter Management)
Fotograf: Borys Synak
Makijaż: Iza Kućmierowska
Stylizacje: Patrycja Jabłkowska














Zaloguj się, aby zostawić komentarz.