Znaleziono 0 artykułów
16.07.2018

Sarah Jessica Parker twarzą Intimissimi

Katarzyna Pietrewicz-Żero

Dokładnie w 20. rocznicę emisji pierwszego odcinka kultowego serialu „Seks w wielkim mieście” włoska marka Intimissimi postanowiła zrobić jego fankom (czyli właściwie wszystkim 20- i 30-latkom) małą niespodziankę. Bohaterką najnowszej kampanii marki została bowiem Sarah Jessica Parker, która ponownie przemierza ulice Nowego Jorku, tym razem ubrana w jedwabną piżamę i – nowość z kolekcji Intimissimi – biustonosz balkonetkę. W połączeniu z błyszczącymi szpilkami i diamentową biżuterią tworzą look, którego nie powstydziłaby się Carrie Bradshaw. O czym opowiada więc najnowsza kampania z udziałem aktorki? O prawdziwej kobiecie, która zna swoją wartość i ma wolność wyboru. Tak jak 50 lat temu śpiewała Caterina Caselli „Nessuno mi può giudicare” („Nikt nie może mnie oceniać”).

1/4Sarah Jessica Parker w kampanii Intimissimi

Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę