Szef kuchni Antonio Arcieri został ambasadorem Nespresso Professional

W fine diningu każdy detal ma znaczenie. Od pierwszego kontaktu z obsługą po ostatni łyk – wszystko tworzy spójną historię smaku. Właśnie na tym finalnym momencie doświadczenia kulinarnego, filiżance kawy, Nespresso Professional skupia kampanię „Sukces to kwestia smaku”, której ambasadorem został Antonio Arcieri.
W wielu restauracjach kawa pozostaje obowiązkową, ale niedopracowaną częścią menu. Tymczasem może pełnić taką samą rolę jak amuse-bouche czy wino – dopełniać, zaskakiwać, zostawiać trwałe wrażenie. Właśnie na takiej roli kawy koncentruje się nowa kampania Nespresso Professional, marki obecnej w najlepszych restauracjach na świecie, także tych z gwiazdkami Michelin.
Urodzony w Kalabrii Antonio Arcieri od najmłodszych lat wiedział, że jego żywiołem będzie kuchnia
Po latach pracy w rodzimych Włoszech i wieloletniej współpracy z Paco Pérezem, jednym z najbardziej wpływowych szefów kuchni w Europie, Arcieri w 2019 roku przejął stery gdańskich restauracji Arco by Paco Pérez oraz Treinta y Tres, mieszczących się na 33. piętrze Olivia Star.
Pod jego kierownictwem Arco stało się ikoną fine diningu w północnej Polsce – kuchnia śródziemnomorska, lokalne produkty i nowoczesne techniki kulinarne przyciągają gości z całego kraju. W 2024 roku restauracja otrzymała pierwszą w historii Gdańska gwiazdkę Michelin, a Treinta y Tres – wyróżnienie Bib Gourmand. Rok później Arco utrzymało tę prestiżową nagrodę, potwierdzając nie tylko konsekwencję szefa kuchni, ale i jego niezmienne wysokie standardy.
Dla Arcieriego kawa nie jest tylko ostatnim punktem wieczoru, a integralną częścią konceptu restauracyjnego
– Kawa w fine diningu to ostatnia nuta symfonii, która zostaje z gościem na długo. Odpowiednio dobrana kawa podkreśla i dopełnia całe doświadczenie. Dlatego wybieram tylko najwyższej jakości kawę Nespresso i z dumą reprezentuję tę markę jako ambasador – mówi szef.
To podejście idealnie wpisuje się w filozofię Nespresso Professional. – Nespresso i fine dining od zawsze szły ze sobą w parze, łącząc wspólne wartości: konsekwencję i wyjątkową jakość. Współpraca z Antonio pokazuje, jak kawa może wzbogacić i wynieść doświadczenie na jeszcze wyższy poziom – komentuje Nina Shchaurouskaya, Head of Marketing Poland & Commercial Lead Baltics.
Marka pokazuje, że fine dining kończy się nie na deserze, a dopiero wtedy, gdy podana zostanie perfekcyjna kawa. Taka, która zostanie w pamięci jak najlepsze danie.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.