Znaleziono 0 artykułów
01.02.2024

Premierowo na Vogue.pl: Walentynkowa kolekcja biżuterii polskiej marki Kopi

01.02.2024
(Fot. Monika Osińska)

Kapsułowa kolekcja biżuterii „Ribbon” od Natalii Kopiszki przypomina walentynkową bombonierkę. Z pozoru monotematyczną (wszystko kręci się wokół kokard), ale wystarczy się wgryźć, by dostrzec różnorodność form projektów i zakochiwać się w nich na nowo.

Jak nie utonąć w zalewie plastikowych serc i oklepanych czerwonych róż? Zamiast szukać odpowiedzi na to pytanie, przygotowując kampanię walentynkowej kolekcji biżuterii „Ribbon”, założycielka i dyrektorka kreatywna Kopi Natalia Kopiszka, postanowiła skorzystać z kampowego charakteru święta. – Temat walentynek zwykle obchodzi się szerokim łukiem, próbuje na siłę ubrać w piękne frazy, a już na pewno uniknąć kiczu. Ale to w nim przecież tkwi ich urok – mówi projektantka.

(Fot. Monika Osińska)

Idealna biżuteria na walentynki dla zakochanych i dla singli

Jako tło do kampanii Natalia Kopiszka wymarzyła sobie sypialnię z prawdziwego zdarzenia, dlatego sesję zorganizowano w jej mieszkaniu na warszawskim Mokotowie. Były oryginalne, landrynkoworóżowe peniuary z PRL-u, obszyta falbankami pościel, no i uczta godna Marii Antoniny: czekoladki w złocistych sreberkach, lukrowane lizaki, frytki. Bo choć walentynki zinterpretowane zostały dosłownie, zamiast na miłość romantyczną postawiono na randkę solo. – Tradycyjnie jest to święto zakochanych, ale my zachęcamy, by potraktować je również jako pretekst do ukochania siebie. Spędzić ten dzień na dobrym jedzeniu. Raz jeszcze obejrzeć ulubiony film lub serial, przechodzić cały poranek w piżamie i, oczywiście, sprezentować sobie biżuterię.

(Fot. Monika Osińska)

Choć najnowsza kampania Kopi uosabia walentynkowy kamp, na próżno szukać w kolekcji serc

W samej kolekcji Kopiszka odchodzi od miłosnych skojarzeń. W centrum, zamiast charakterystycznych serc umieszcza kokardy. Łączy subtelną formę z większą skalą, graficzną lekkość z dopracowaniem najmniejszego detalu, kokieteryjność z dziewczęcością. Marzyciele dopatrzą się w tym jednak szczypty romantyzmu. Kokardowe cuda przypominają przecież ozdoby wieńczące bombonierki. To również symbol zacieśniana więzi. Wyrażają to subtelne pierścionki (do wyboru srebrne lub pozłacane), maleńkie kolczyki na sztyfcie i te naprawdę masywne. Są efektowne nausznice, których wstążeczki pięknie oplatają ucho oraz zawieszki do noszenia na łańcuszku, kolczykach kołach (charakterystyczny dla Kopi system modułowy) lub – jak Natalia proponuje w kampanii – na paznokciach.

Kolekcja „Ribbon” dostępna jest w butiku Kopi na ulicy Oleandrów 4 w Warszawie, a także w sklepie online marki.

Art Direction: Natalia Kopiszka
Set design: Natalia Kopiszka
Stylizacje: Natalia Kopiszka
Zdjęcia: Monika Osińska
Światło: Kacper Królikowski
Make up: Paula Michałek
Paznokcie: Patrycja Jewsienia
Modelka: Anastasia Boruta

Pola Dąbrowska
Proszę czekać..
Zamknij