
W pierwszym tygodniu lipca marka zaprosiła nas do wyjątkowej przestrzeni Fragrance & Beauty, inspirowanej piaszczystą plażą w normandzkim Deauville.
Zakupy w butiku to za mało. W tym sezonie marka Chanel postanowiła urozmaicić doświadczenia swoich klientów. Pod gołym niebem na Placu Europejskim w Warszawie od 1 do 7 lipca na około stu metrach kwadratowych zbudowano wyjątkową przestrzeń. Konstrukcja nawiązywała do charakterystycznych elementów marki: odcieni beżu i nude oraz morskiego klimatu – wykorzystano drewno, żagle i liny.

W klimacie francuskiego wybrzeża Chanel zaprosiło do odkrywania produktów na plażę. Wizażystki i konsultantki ds. urody udzielały porad, dobierając produkty do potrzeb i rodzaju skóry klientek.
Wśród prezentowanych kosmetyków znalazła się linia Les Beiges, stworzona z myślą o pełnym blasku letnim makijażu, produkty pielęgnacyjne z linii Hydra Beauty, które zadbają o zdrowy blask cery, a także zapachy z linii Les Eaux de Chanel, które zostały zainspirowane trzema ulubionymi destynacjami Mademoiselle Chanel.
Na klientki czekał także szereg innych atrakcji: zajęcia z jogi twarzy, budka fotograficzna, a także możliwość wysłania pocztówki.

Zaloguj się, aby zostawić komentarz.