Znaleziono 0 artykułów
06.04.2022

Przebiec Barcelonę: Nowa kampania runningowa eobuwie.pl

06.04.2022
(Fot. Materiały prasowe)

Eobuwie.pl dosłownie „wystartowało” z nową kampanią skierowaną do fanów (ale też sceptyków) biegania przekonując, że wystarczą chęci by zacząć przygodę ze sportem, która może okazać się najlepszą w życiu. Marka przekonuje, że z odpowiednimi butami biegać można naprawdę wszędzie.

Inspiracją do stworzenia aż trzech różnych sesji running’owych było bieganie, które od lat ma w Polsce coraz większą rzeszę fanów. Zdjęcia do kampanii zdecydowano zrealizować w Barcelonie, ze względu na zróżnicowane ukształtowanie terenu, a także szybko zmieniający się krajobraz: od miejskich chodników po leśne ścieżki. Była to idealna okazja do sprawdzenia i zaprezentowania wszystkich zaawansowanych funkcji sportowych butów w praktyce. Ich odpowiedni dobór jest niezwykle ważny – decydując się na zakup, warto brać pod uwagę takie parametry jak nawierzchnia po której będziemy biegać, indywidualne warunki fizyczne oraz stopień zaawansowania biegowego.

Pierwsza odsłona kapani eobuwie.pl poświęcona jest bieganiu w terenie, w którym wyzwaniem jest mniej stabilne podłoże, nierówna powierzchnia i zależność warunków od tych atmosferycznych. Druga została poświęconą maksymalnej amortyzacji i jest skierowana do mieszkańców miast, którzy biegają głównie po twardym betonie. Trzecia odsłona jest najbardziej kobieca – podkreśla wyjątkowy styl i odpowiada na potrzeby sportsmenek i amatorek.

(Fot. Materiały prasowe)
(Fot. Materiały prasowe)

Zależało nam na tym, aby kampania pokazywała, że mamy buty na każdą okazję biegową. Rozpowszechniona kultura running’owa, która cały czas się rozwija, spowodowała, że obuwie do biegania jest jednym z wiodących trendów w segmencie obuwniczym. Eobuwie.pl posiada wyjątkowo szeroką ofertę w kategorii dedykowanej biegaczom. To co było dla nas ważne to to, że każdy może zacząć biegać – wystarczą tylko chęci i buty! – mówi Emilia Kargol, z eobuwie.pl, odpowiedzialna za koordynację całej kampanii.

(Fot. Materiały prasowe)
(Fot. Materiały prasowe)

Koncepcjaa kreatywnaa: Visual Crafters.
Video do kampanii: Bart Pogoda, Szymon Dudka.
Sesje zdjęciowe: Bart Pogoda, Mateusz Stankiewicz, Magda Wunsche & Aga Samsel. Kampania digitalowa została zrealizowana we współpracy z markami: adidas, New Balance, Salomon i Hoka.

Redakcja Vogue.pl
Proszę czekać..
Zamknij