
Blue Tab od Levi’s to linia premium, w której japoński denim gra główną rolę. To hołd dla ponad 150-letniej rzemiosła marki połączony z nowoczesnym podejściem do kroju i detalu. Każdy model podkreśla pasję marki do perfekcyjnego krawiectwa i wysokiej jakości materiałów.
W męskiej linii znalazły się m.in. Naval Sack Coat inspirowany marynarskimi uniformami lat 40. XX wieku, Relaxed Button-Down uszyty z japońskiego denimu oraz odświeżona Type I Jacket z dopasowanymi rękawami i krótszym krojem. Obok nich pojawiają się również: Work Shirt, Fishtail Parka, Scout Jacket i Relaxed Tee. Wśród spodni wyróżniają się Naval Flare, wykonane z denimu pochodzącego z legendarnej tkalni Kaihara, a także Marker Loose oraz klasyczne 505 Jeans Made in Japan.
Kobieca linia Blue Tab opiera się na dopracowanych krojach

Mariner Peacoat przełamuje klasykę marynarskiego płaszcza krótszym fasonem i odpinaną satynową kamizelką. Shank Trucker to reinterpretacja klasycznej kurtki jeansowej, a Tuxedo Shirt dzięki dekoracyjnym guzikom sprawdzi się także podczas wieczornych wyjść. Wśród dolnych części garderoby znalazły się m.in.: Mariner Jean z charakterystycznym sznurowanym tyłem, Seamed Skirt o rzeźbiarskiej formie oraz modele Stem Flare Trouser, Shank Pant, Plank Straight i Carpenter Pant.
Premierze kolekcji towarzyszy kampania autorstwa Juergena Tellera. Zdjęcia powstały na tle tradycyjnego japońskiego sentō – łaźni, która symbolicznie podkreśla związek współczesnej estetyki z rzemiosłem nadającym japońskiemu denimowi jego unikalny charakter.
Kolekcja Levi’s Blue Tab jest już dostępna w wybranych sklepach stacjonarnych oraz na stronie levi.com.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.