Znaleziono 0 artykułów
21.03.2023

Justin Timberlake i Léa Seydoux w drugiej odsłonie kampanii Louis Vuitton x Yayoi Kusama

21.03.2023
Léa Seydoux w drugiej odsłonie kampanii Louis Vuitton x Yayoi Kusama (Fot. Materiały prasowe)

Po pierwszej odsłonie radosnej kolekcji „Creating Infinity” Louis Vuitton i Yayoi Kusamy nadszedł czas na drug drop. W nowej kampanii linii francuskiego domu mody i japońskiej artystki wystąpiły międzynarodowe sławy i przyjaciele marki, a wśród nich: Léa Seydoux, Cate Blanchett, Justin Timberlake, Naomi Osaka, Hoyeon i Zhou Dongyu.

Yayoi Kusamę z domem mody Louis Vuitton już od ponad dekady łączy szczególna więź. W 2012 roku japońska artystka ozdobiła charakterystycznymi kropkami kultowy kuferek francuskiej marki. Podczas pokazu Cruise 2023 w San Diego zaprezentowano pierwszy drop z nowej kolekcji tego wyjątkowego duetu. Uwagę zwracały dodatki – z białymi, czerwonymi, żółtymi, niebieskimi i zielonymi kropkami wyglądającymi, jakby były bezpośrednio naniesione na tkaninę torebek. W rzeczywistości powstały one dzięki technice serigrafii. Nakrapiany wzór znalazł się na modelach Capucines i Dauphine, botkach na słupku z motywem monogramu LV i na codziennych strojach.

Druga część kolekcji trafi do sklepów na całym świecie 31 marca 2023 roku. W kampanii Louis Vuitton wystąpiły takie sławy, jak Léa Seydoux, Cate Blanchett, Justin Timberlake, Naomi Osaka, Hoyeon i Zhou Dongyu. Na zdjęciach autorstwa Stevena Meisela pozują do serii zabawnych portretów. Ich twarze i ciała, podobnie jak dodatki LV, ozdobione zostały najbardziej charakterystycznymi motywami malarstwa Kusamy. Wśród nich znalazły się kolorowe dynie, kropki, kwiaty czy morskie zwierzęta. Makijaże na twarzach gwiazd wykonała Pat McGrath.

Aleksandra Kupras
Proszę czekać..
Zamknij