Znaleziono 0 artykułów
03.10.2019

Lupita Nyong’o w charytatywnej kampanii Michaela Korsa

Lupita Nyong’o w charytatywnej kampanii Michaela Korsa  (Fot. Materiały prasowe)

Już od siedmiu lat Michael Kors wspiera Światowy Program Żywnościowy (World Food Programme). Jego marce udało się w tym czasie zapewnić ponad 18 milionów posiłków osobom potrzebującym na całym świecie.

Akcja Michaela Korsa „Watch Hunger Stop” rusza co roku w październiku. To nie przypadek. W tym właśnie miesiącu obchodzimy Światowy Dzień Żywności. Co roku projektant tworzy limitowane ubrania i akcesoria. Dochód z ich sprzedaży przekazywany jest na cele charytatywne. Tym razem Kors zaprojektował t-shirt i torbę. Zapowiedział też, że przekaże dodatkowe fundusze dla WFP, jeśli jego klienci będą udostępniać zdjęcia w mediach społecznościowych z hasztagiem #watchhungerstop.

Współpracę z WFP Kors zawsze promuje specjalnymi kampaniami (wcześniej brały w nich udział takie gwiazdy jak Halle Berry, Chanel Iman, Lily Aldridge i Kate Hudson). Tym razem tematem przewodnim kampanii zostało hasło „FOOD IS LOVE”, czyli „Jedzenie jest miłością”, a jej twarzą jest Lupita Nyong’o. 

Chociaż aktorka, laureatka Oscara, znana z takich filmów jak „Zniewolony. 12 Years a Slave”, „Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy”, „To my” czy „Czarna Pantera” pracuje teraz nad książką dla dzieci i bierze udział w zdjęciach do nowego serialu HBO, znalazła czas, by pojawić się w projekcie Korsa. – Z dumą wspieram akcję „Watch Hunger Stop”, bo skupia uwagę na sposobach rozwiązania problemu głodu i zachęca ludzi do indywidualnego działania – tak Nyong’o wyjaśnia swoją decyzję.

Lupita Nyong’o w charytatywnej kampanii Michaela Korsa (Fot. materiały prasowe)

Aktorka znana jest zresztą z tego, że często udziela się charytatywnie, m.in. jako ambasadorka organizacji WildAid. – Moi rodzice nauczyli mnie, że pomaganie jest moją odpowiedzialnością. Nadal żyję zgodnie z tą filozofią, starając się głośno mówić o sprawach, które uważam za ważne.

Lupita Nyong’o w charytatywnej kampanii Michaela Korsa (Fot. materiały prasowe)

Koszulkę i torebkę z napisem „LOVE” z limitowanej kolekcji „Watch Hunger Stop” można kupić online od 1 października (t-shirt kosztuje 40 dolarów, a torba 59 dolarów) i w wybranych butikach stacjonarnych Michaela Korsa na całym świecie.

 

Agata Wojtczak
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę