Znaleziono 0 artykułów
20.03.2024
Artykuł partnerski

Zień i Savicki: Wyjątkowa współpraca w blasku drogocennych kamieni

20.03.2024
Filip Okopny / @FashionImages (Materiały prasowe)

Mieniące się w świetle kamienie szlachetne niezaprzeczalnie dodają każdej kreacji blasku i wyjątkowości. Przede wszystkim jednak podnoszą jej wartość, przez co staje się świetną inwestycją na nową drogę życia. Może być nawet zalążkiem rodowej kolekcji. Z tego założenia wychodzą projektant Maciej Zień i jubilerska marka Savicki, którzy łączą siły, by tworzyć unikatowe suknie ślubne opowiadające miłosne i rodzinne historie.

Suknia ślubna powinna być utkana z marzeń. W tym wyjątkowym dniu mamy prawo lśnić i porzucić skromność. Bez wątpienia wiele o ślubnych marzeniach wie Maciej Zień – projektant, który od lat z sukcesem je realizuje. To właśnie do niego Polki (i nie tylko one) zwracają się, by stworzył tę jedną, jedyną, wyjątkową kreację, której obraz mają w wyobraźni, która ma rozpocząć nowy rozdział w ich życiu oraz być rodzinną inwestycją. Zień jak nikt inny potrafi urzeczywistniać ślubne marzenia.

Także rodzinna marka jubilerska SAVICKI, słynąca z najlepszej selekcji kamieni szlachetnych i kultowych kolekcji pierścionków zaręczynowych – The Light® oraz The Journey® – specjalizuje się w ślubnej tematyce. Wyznawanie podobnych wartości, a także lubelskie korzenie sprawiły, że Zień i SAVICKI postanowili połączyć siły, by tworzyć wymarzone kreacje.

Maciej Zień i jubilerska marka SAVICKI rozpoczynają niezwykłą współpracę

Filip Okopny / @FashionImages (Materiały prasowe)

Luksusowa marka jubilerska SAVICKI, której historia sięga 1976 roku, słynie z biżuterii zdobionej wyjątkowymi kamieniami szlachetnymi, w tym diamentami. Jej założycielom od początku zależało na tym, by tworzyć ponadczasowe przedmioty, które staną się wyrazem miłości, a następnie będą przekazywane z pokolenia na pokolenie.

Maciej Zień, jeden z najsłynniejszych polskich projektantów, kilka tygodni temu świętował 25-lecie swojej pracy artystycznej. Jego projekty niezmiennie zachwycają i są wybierane przez kobiety na najważniejsze okazje. Jednak nie tylko zamiłowanie do piękna sprawiło, że drogi Zienia i marki SAVICKI przecięły się. Połączyły ich także kunszt, tradycja, podobna estetyka oraz pragnienie tworzenia biżuterii i kreacji, które przetrwają długie lata. Nic więc dziwnego, że obie luksusowe marki postanowiły nawiązać współpracę w blasku urzekających klejnotów.

– Z Maciejem Zieniem czujemy wiele wspólnego. Podzielamy te same wartości: jakość, kunszt i dzielenie się miłością – opowiada Dagmara Polak, dyrektorka marketingu marki SAVICKI.  Chcemy towarzyszyć naszym klientom w najważniejszych momentach ich życia. Wierzymy, że zasługują one na szczególną oprawę. Mamy nadzieję, że współpraca Macieja Zienia i marki SAVICKI zainspiruje kobiety do wybierania biżuterii ślubnej oraz sukni ślubnej z myślą nie o jednym dniu, lecz o przekazaniu ich kolejnym pokoleniom. To wspaniałe pamiątki rodowe.

Także Maciej Zień jest przekonany, że połączenie sił z marką SAVICKI i wzbogacenie kreacji drogocennymi kamieniami stanie się dla niego inspirującym doświadczeniem oraz sprawi, że będzie mógł zaoferować swoim klientkom pełne stylizacje ślubne.

– Dla mnie, jako projektanta mody, współpraca z marką SAVICKI otwiera nowe możliwości tworzenia kompleksowych i doskonale skomponowanych stylizacji dla moich klientek. Biżuteria SAVICKI to nie tylko ozdoba, ale również kluczowy element kreacji, który nadaje całości niepowtarzalny charakter – mówi Maciej Zień o współpracy łączącej świat mody i biżuterii. – Marka SAVICKI i ja jesteśmy związani z Lublinem, łączymy pasję do piękna oraz tradycji. Wierzę, że nasza współpraca przyniesie niezapomniane chwile kobietom, które wybierają nie tylko ubranie, lecz także biżuterię jako ważny element swojej historii życiowej.

Wyjątkowa suknia ślubna na 25-lecie marki Zień

Filip Okopny / @FashionImages (Materiały prasowe)

Z okazji 25-lecia pracy Macieja Zienia powstał wyjątkowy projekt – preludium współpracy obu marek. Można go było podziwiać w grudniu podczas jubileuszowego pokazu „Black and White Symphony” w Teatrze Wielkim Operze Narodowej. To właśnie wtedy po raz pierwszy zalśniła niezapomniana suknia ślubna wysadzana moissanitami – alternatywą dla diamentów.

– Wybraliśmy je ze względów bezpieczeństwa, bowiem przy wykorzystaniu 50 karatów kamieni wartość sukni przekroczyłaby ponad pół miliona złotych. Jest to jednak wskazanie kierunku, w którym planujemy pójść wspólnie z Maciejem Zieniem. Moissanity są wyjątkowymi kamieniami ze względu na swój blask, trwałość i urzekające podobieństwo do diamentów. Tym projektem chcemy pokazać, jak można się bawić, tworząc wyjątkowe kreacje z wykorzystaniem pięknych kamieni – podsumowuje pracę nad projektem Tomasz Osman, współwłaściciel i prezes zarządu SAVICKI.

Najważniejsze trendy z ponadczasowymi ślubnymi standardami świetnie łączy krótka odważna kreacja z lekkiej białej tkaniny i z trenem o surowych brzegach. Zaprezentowała ją modelka Kate Rozz, jedna z muz Macieja Zienia. Moissanity – pieczołowicie wyselekcjonowane przez ekspertów marki SAVICKI – subtelnie połyskiwały na drapowanej sukience, którą bez wątpienia można nazwać arcydziełem i która z pewnością stanie się niezwykłą inspiracją dla panien młodych szukających wyjątkowej ślubnej kreacji.

Suknia ślubna jako inwestycja

Zień i marka SAVICKI są przekonani, że kamienie szlachetne na sukniach ślubnych to nie tylko luksusowa ozdoba, lecz także świetna inwestycja, budowanie rodzinnego majątku (można je wykorzystać do stworzenia biżuterii) i pierwszy rozdział osobistej historii, której najważniejsze momenty zostaną zaklęte w najpiękniejszych kamieniach. Każda z kreacji z atelier Macieja Zienia może być ozdobiona indywidualnie dopasowanymi do przyszłej panny młodej klejnotami marki SAVICKI, które staną się ponadczasowym symbolem najważniejszych uczuć.

Fot. Materiały prasowe

 

Paulina Klepacz
Proszę czekać..
Zamknij