Znaleziono 0 artykułów
28.04.2023

Huczne zakończenie kampanii „Wonderland” marki CCC

28.04.2023
(Fot. materiały prasowe)

Gdzie indziej marka CCC miałaby uczcić zakończenie baśniowej kampanii „Wonderland”, jak nie w warszawskim klubie Niebo? Clou programu tego niezwykłego wieczoru był występ rapera młodego pokolenia i ambasadora przedsięwzięcia Kinny’ego Zimmera.

Pod koniec zimy, za pośrednictwem kampanii „Wonderland” inspirowanej „Alicją w Krainie Czarów”, marka CCC teleportowała nas do świata pełnego słońca. Jej ambasadorem mianowano rapera Kinniego Zimmera, a gwiazdami uczyniono sneakersy światowych marek – Pumy, Championa czy New Balance’a. Gdy wraz z nadejściem nowego sezonu przedsięwzięcie dobiegło końca, jego huczny finał zorganizowano w warszawskim klubie Niebo, który na ten jeden wieczór stał się prawdziwym Wonderlandem.

(Fot. materiały prasowe)

W gąszczu atrakcji najważniejszym punktem wieczoru był koncert Zimmera, na którym tłumnie stawili się fani rapera. Wśród nich znaleźli się zarówno influencerzy (Ofelia, Szindy, Aleksandras, Hanna Filipowska, Jeffre I Am, Julia Kostera, Nicole Carpenter, Faustyna Maciejczuk czy Izabela Zabielska) jak i członkowie programu lojalnościowego CCC, którzy wygrali wejściówki na wydarzenie w wyjątkowym konkursie. Grono gości zgromadziło się również w strefie ekspozycji produktu, gdzie można było z bliska przyjrzeć się projektom ze sportowej oferty CCC, w tym butom, akcesoriom i odzieży Reebok, Puma, Champion, Adidas, Vans, Sprandi lub Kappa.

(Fot. materiały prasowe)

Muzyczna akcja CCC to kolejny po kampanii „Back to School” ukłon marki w stronę przedstawicieli pokolenia TikToka. W swoich kreatywnych działaniach CCC pragnie wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów, dając im możliwość uczestnictwa w wyjątkowych wydarzeniach.

Redakcja Vogue.pl
Proszę czekać..
Zamknij