Znaleziono 0 artykułów
14.01.2021

Dodatki do domu z Mango

 (Fot. materiały prasowe)

W kwietniu Mango pokaże pierwszą kolekcję akcesoriów do domu inspirowana śródziemnomorskim stylem życia.

Polki uwielbiają Mango. Marka, która powstała w Hiszpanii w połowie lat 80., trafiła do nas w 2000 roku. Podczas gdy konkurencyjne sieciówki – H&M i Zara – dawno wystartowały z kolekcjami dodatków do domu (H&M w 2008 roku, Zara Home w 2003), Mango dopiero teraz rusza z działem wnętrzarskim.

W odpowiedzi na prośby klientów, w kwietniu na stronie mango.com zaprezentowana zostanie pierwsza kolekcja tekstyliów. Inspiracją do jej powstania stał się śródziemnomorski styl życia, w których dom jest miejscem spotkań z bliskimi. 

(Fot. materiały prasowe)

Nasi klienci chcą tego samego komfortu i stylu w dekoracjach pomieszczeń domów, jaki otrzymują w ubraniach. To ambitny projekt, dlatego cieszymy się, że będziemy go rozwijać. Zaangażowaliśmy w niego wielu profesjonalistów, którzy tworzą markę Mango – mówi Toni Ruiz, CEO Mango.

Pierwsza kolekcja obejmie akcesoria do sypialni, salonu i łazienki – pościel, poduszki, koce i ręczniki, szlafroki i świece. W sezonie jesień-zima 2021 dodane zostaną produkty do kuchni i jadalni. Kolekcja połączy nowoczesne wzornictwo i neutralne kolory. 80 proc. tekstyliów zostanie wyprodukowanych lokalnie, by wesprzeć zrównoważony rozwój.

Aleksandra Lewandowska
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę