Znaleziono 0 artykułów
22.10.2021

MMC. Kolekcja na 25-lecie

22.10.2021
Ilona Majer i Rafał Michalak (Fot. Marcin Kmieciński)

W Studio Las na warszawskim Mokotowie odbył się pokaz z okazji jubileuszu 25-lecia marki MMC. To już drugi pokaz z tej okazji – pierwszy, w Centralnym Muzeum Włókiennictwa w Łodzi, 27 czerwca rejestrowano bez publiczności. 

Wówczas goście zostali w Warszawie, wspólnie oglądali pokaz w restauracji Selavi. Po blisko czterech miesiącach, 20 października, Ilona Majer i Rafał Michalak spotkali się wreszcie z publicznością. Jubileuszową kolekcję zaprezentowali w Studio Las na warszawskim Mokotowie – miejscu, gdzie powstawało wiele kampanii i lookbooków MMC.

Lustrzana scenografia odbijała spektakularne sylwetki. Część z nich – jak przystało na show jubileuszowe to fasony z archiwum. Projektanci wybrali te, które najlepiej oddają DNA marki, a zarazem przetrwały próbę czasu. To połowa z 50 sylwetek, druga to zupełnie nowe projekty. Oprócz znanych stylizacji na wybiegu zobaczyliśmy znane twarze. Między modelami pojawili się przyjaciele i przyjaciółki marki – Robert Kupisz, który lata temu pracował przy pokazach najpierw jako model, potem jako fryzjer, Joanna Horodyńska, Renata Gabryjelska, Bogna Sworowska, Lara Gessler i Kasia Warnke. Ta ostatnia na ściance pozowała z mężem i wypisanym na kartce z protestem w sprawie sytuacji na granicy polsko-białoruskiej. 

Więcej niż politycznych akcentów było jednak tych modowych. Na wybiegu dominowały mocne, oversize’owe sylwetki z nakładanych warstwowo elementów. Duże objętości, duże ilości tkaniny, dużo koloru – to pokrótce widzieliśmy. Ultralekkie nylony, tafty, miękkie kaszmiry i wysokoskrętne wełny miały ostre odcienie kobaltu, amarantu, szmaragdu, śnieżnej bieli, czerwieni. Pomiędzy kolorami migały beże, szarości i czernie. Na kraciaste garnitury projektanci nałożyli kraciaste płaszcze, na swetry z logo skórzane kurtki, na wycięte body superniskie biodrówki. Na wybiegu pojawiły się satynowe topy, kurtki z baranka, ortalionowe bluzy, spodnie ze skóry, cekinowe bluzki, spódnice wielkie jak na krynolinach. Wielkie kurtki puchowe i pikowane bezrękawniki, które zwykle zwracają największą uwagę fanów marki, miały mocną konkurencję – rozłożyste marszczone sukienki. 

Kamila Wagner
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę