Znaleziono 0 artykułów
23.11.2020

Premierowo na Vogue.pl: Nowa polska marka Myrtille

Redakcja Vogue.pl

Zdaniem założycielki Myrtille, Uli Rybak, która wcześniej współtworzyła kolekcje marki 303 Avenue, dobrze dobrana garderoba powinna składać się z ubrań o starannym wykończeniu, uszytych z naturalnych tkanin i łatwych w noszeniu.

Miłością do ubrań zarazili Ulę Rybak rodzice, którzy wiele lat prowadzili dużą firmę odzieżową z własną szwalnią. Po studiach naturalnym krokiem było dla niej dołączenie do rodzinnej firmy jej partnera, Maxa Niemoczyńskiego, czyli marki 303 Avenue, gdzie początkowo odpowiadała za marketing. Szybko zrozumiała, że najbardziej pasjonuje ją sam produkt. – Już kilka lat temu wybierając modelkę do sesji, w głowie szkicował mi się wzór tego, co powinna mieć na sobie. Wtedy zrozumiałam, że to jest to, co naprawdę kocham – mówi Rybak.

W tworzeniu autorskiej marki Myrtille wspiera ją Max. – Pomagamy sobie. Cieszę się, że przy nowym projekcie w pełni mogłam skupić się na części kreatywnej, a on pomógł mi w rozpisaniu założeń biznesowych oraz przygotowaniu sklepu internetowego.

W premierowej odsłonie Myrtille przeważa neutralna kolorystyka beżu, granatu oraz grafitów z wyjątkiem jednego orientalnego printu w morski wzór. Kolekcja składa się z wygodnych i zmysłowych sukienek oraz koszul noszonych do dżinsów vintage. Na pierwszy plan wysuwają się obszerne rękawy oraz delikatne kobiece akcenty, falbany i dyskretne rozcięcia na plecach. Ubrania zostały uszyte z tkanin takich jak cupro oraz modal, a kardigany z wełny merino zapinane są na guziki z orzecha corozo. – Przy tworzeniu kolekcji starałam się korzystać z materiałów podobnych do tych, jakie wybieram dla mojej niespełna rocznej córeczki. Nie uważam, że stosując naturalne tkaniny i dodatki oraz szyjąc lokalnie małe serie, produkcyjne jesteśmy wyjątkowi. Uważam, że dziś każda firma, w szczególności nowa marka, na niezwykle nasyconym już rynku mody, powinna spełniać te kryteria – mówi Ula.

Na plan pierwszej sesji Ula wybrała Amsterdam, gdzie pojechała na rodzinny wyjazd z 9-miesięczną córeczką. Na twarz premierowej kolekcji Myrtille wybrała hiszpańską modelkę Marte Aguilar, a za obiektywem stanął fotograf Dennis Swiatkowski.

Zdjęcia: Dennis Swiatkowski

Modelka: Marta Aguilar

1/20Tylko u nas: Nowa polska marka Myrtille

Proszę czekać..
Zamknij