Znaleziono 0 artykułów
16.12.2018

Prezentownik: dla millenialsów

Prezenty dla millenialsów (Ilustracja: Formallina)

Przedstawiciele pokolenia Y uwielbiają róż? Tak, ale przede wszystkim ważniejsze od przedmiotów są dla nich doświadczenia. Oprócz wspólnie spędzonych chwil można im więc ofiarować przedmioty, które umilą czas. 

Co różni millenialsów od poprzednich pokoleń? Większość z nich dorastała już jako digital natives, na Facebooka zalogowali się, jeszcze przed wejściem w pełnoletność, a otwarte granice sprawiły, że czują się obywatelami świata. Garściami czerpią z życia, podróże dokumentując na Instagramie. Przedmioty, które znajdują się w ich prywatnych kolekcjach, też muszą być w każdej chwili gotowe na sesję. Łączy je wysmakowana forma, miłe dla oka kolory i funkcjonalność, bo millenials jest przecież także multitaskerem. Jeśli nie chcemy obdarować przedstawiciela pokolenia Y ulotnymi biletami, bonami czy voucherami, wybierzmy rzeczy z historią. 

Bąbelki pod ręką

Torebka Brandon Maxwell, ok. 6800 zł (Fot. materiały prasowe)

Brandon Maxwell to jeden z ulubieńców Lady Gagi. Ale jego ostatnia kolekcja nawiązująca do złotej ery Hollywood, przekonała także przedstawicielki jeszcze młodszego pokolenia. Z torebką kryjącą butelkę szampana pojawiła się na czerwonym dywanie Gigi Hadid. Ten cudownie absurdalny przedmiot w teorii łączy praktyczne funkcje z pięknem formy, ale tak naprawdę ma być po prostu słodką, choć bardzo kosztowną, błahostką. 

Wciąż w podróży

Torba Chylak, ok. 1245 zł (Fot. materiały prasowe)

Millenialsi nie lubią zatrzymywać się w miejscu. Każdy weekend to dla nich okazja do city breaku albo wyprawy do spa, a dłuższe urlopy planują w egzotycznych krajach. Na spontaniczne wypady można się spakować do weekendowej torby projektu Zofii Chylak. Wykonana z bawełny ze skórzanymi detalami spełni oczywiście wymogi bagażu podręcznego. 

Dźwięki nostalgii

Adapter Cruiser Deluxe Turntable Crosley Radio, ok. 490 zł (Fot. materiały prasowe)

Podczas gdy pokolenie X zbierały kasety magnetofonowe i VHS, millenialsi cofają się jeszcze o kilka dekad wstecz, odkurzając winyle. Bo przecież jazz nigdy nie brzmi tak pięknie, jak na adapterze. Klasyczna firma Crosley proponuje zamykany w pastelowej walizeczce gramofon. Wkradła się w jego technologię nowoczesność – łączy się dzięki Bluetoothowi z twoim smartfonem.  

Być jak Carrie

Torebka Dior, od ok. 10 tys. zł. (Fot. materiały prasowe)

Kto by pomyślał, że czasy „Wrednych dziewczyn”, Lindsay Lohan i kontrolowanego kiczu przełomu wieków, powrócą tak szybko. Jaskółką powrotu mody na aughties jest reedycja Saddle Bag od Diora. Maria Grazia Chiuri, wyczuwając zapotrzebowanie na ten model, już rok temu wręczyła go swoim ambasadorkom. Teraz noszą go wszystkie influencerki, które stać na it-bag o cenie wyższej niż średnia krajowa.

Think pink

Sweter Everlane, 358 zł (Fot. materiały prasowe)

Marka Everlane, która łączy Meghan Markle i Angelinę Jolie, a słynie z najlepszych bazowych elementów garderoby, proponuje róż w wersji zimowej. Odrobinę obszerniejszy sweter z alpaki to ucieleśnienie stylu après-ski w wydaniu jak z teledysku do „Last Christmas”.

Bardziej błyszczeć

Kosmetyki do brwi Glossier, ok. 80 zł (Fot. materiały prasowe)

Marką stworzoną przez Emily Weiss zachwyca się cała nasza redakcja. Ze szczególnym uwzględnieniem produktów do brwi, bo, jak wiadomo, każda dziewczyna z pokolenia Y chce być zawsze gotowa do idealnego selfie. A bez podkreślonych bezbarwnym wypełniaczem łuków trudno o dobry kadr. 

Wsuń pierożek

Buty Del Toro/Moda Operandi, 1600 zł (Fot. materiały prasowe)

Projektanci wiedzą, że millenialsi traktują modę jako pretekst do świetnej zabawy. Dlatego wymyślają limitowane kolekcje, które wyróżniają się odrobinę infantylnymi detalami. Platforma Moda Operandi we współpracy z marką Del Toro wypuściła linię wsuwanych butów. Najpiękniejsze są oczywiście te w odcieniu milenijnego różu zdobione pierożkami dim sum. Jak z komiksu!

Różowe okulary

Okulary Le Specs, 260 zł (Fot. materiały prasowe)

Jeśli patrzeć na świat nie przez obiektyw aparatu, a bardziej bezpośrednio, to tylko chroniąc się okularami przeciwsłonecznymi. Te w klimacie retro od Le Specs są odpowiednio kiczowate. Trochę jak z garderoby Lolity, trochę z kolekcji Kylie Jenner.

Chwile ulotne

Apart Lomo'Instant, 1050 zł (Fot. materiały prasowe)

Millenialsi żyją tak, żeby każda chwila warta była uwiecznienia. Pomagają w tym nie tylko smartfony ze swoimi coraz liczniejszymi filtrami, ale także aparaty retro w typie Polaroida, pozwalające natychmiast wywoływać zdjęcia. Potem trafiają do portfela, na półkę albo... przefotografowane telefonem – na Instagram.

Wyroluj wiek

Kwarcowy roller Rosental Organics, 137 zł (Fot. materiały prasowe)

Miniony rok należał do jadeitowych rollerów, których zadaniem było natychmiastowe wygładzanie skóry. Te wykonane z kwarcu nie dość, że mają kolor bliższy upodobaniom pokolenia Y, to jeszcze działają równie skutecznie. „Kamień miłości” oddziałuje na skórę przy pomocy zamykającego pory chłodu oraz poprawia krążenie krwi i drenaż limfy. Działają więc przeciwzmarszczkowo oraz redukują cienie i worki pod oczami. Millenials wiecznie młody! 

Kawa, raz! 

Kawiarka Brew Stowe Tom Dixon, 645 zł (Fot. materiały prasowe)

Wiesz, że nieuchronnie wszedłeś w dorosłość, jeśli nie wyobrażasz sobie rozpocząć dnia bez kawy. Ten poranny rytuał wymaga luksusowej oprawy. Kawiarka projektu Toma Dixona to designerskie cacko. Nawet nieużywane będzie stanowiło centralny punkt każdej kuchni. Dodatkowy atut: miedź to jeden z najmodniejszych elementów wystroju wnętrz.

Duże dzieci

„Mały Książę” z nowymi ilutracjami Pawła Pawlaka, 39 zł (Fot. materiały prasowe)

Czytając alegoryczną przypowieść Antoine'a de Saint-Exupéry'ego, odkrywamy, że w każdym wieku może nam przynieść mądrość. Chociaż przyzwyczailiśmy się do klasycznych ilustracji autora, nowe polskie wydanie z obrazkami Pawła Pawlaka odsłania przed nami kolejne piętra interpretacji. Aż kusi, żeby wyrwać stronę, by z ilustracji uczynić plakat. Ale nie, szanujemy książki za bardzo, by odebrać im integralność. 

Anna Konieczyńska
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę